Elég makacs volt néhány helyen a trutyi, be is kellett vetnem néhány trükköt...("menetes" kefe, porszívó, stb.
Szegény Édesanyám porszívója helyett vehetek másikat, vagy legalább is csövet, mert a beömlő furatoknál vakargatás közben folyamatosan szívtam kifelé, amit leszedtem, hogy a lehető legkevesebb potyogjon be a hengerbe, meg a szeleptányérokhoz. Képzelhetitek, hogy néz a ki a porszívó cső, pláne a belső oldala.
Egyébként igen, sajnos az europai gyártás kezdete óta megjelent a Valeo a Toyotákban. A képeken az az olajhűtő, ami talán még egy Valeotól is jó lehet, de a kuplung az 1CD-ken, a kulcs a transzponderrel együtt......áhhh. Ami Bosch van rajta, az sem ér a nyomába sem a Denso cuccoknak.
Valószínúleg a "mai" közvetlen befecskendezős, turbós benzinesek ugyanígy néznek ki...sőt a szívó benzineseknél feltöltés hiányában még sarkosabban jelentkezik a teljesítmény csökkenés, meg a fogyasztás növekedés az ilyen mértékű lerakódás miatt. A szívócső-befecskendezésnél a szelepszárról és annak környékéről a benzin lemossa a szutykot, de a gázosnál már itt is problémák lehetnek.