Én úgy gondolom, hogy nekem a benzines a jó megoldás, de majd kiderül pár év múlva
Úgy látom, nagyon egy rugóra jár az agyunk:).
Egyébként a biztosítással teljesen igazad van, de akkor én hozzávenném az alap szervizköltségeket (több olaj, üzemanyagszűrő drágább, stb), ami szintén forintosítható dízel üzemeltetési felár.
Pillanatnyilag én is azt érzem, hogy a kelleténél több rizikót vállaltam a dízellel, bár nagyon szeretem a nyomatékos karakterét.
Annyival vagyok csak előrébb, hogy azt biztosan tudom, hogy az előző tulaj már cserélte a kettőstömegű lendkereket kuplunggal együtt, de az üzemanyag ellátórendszer nem épp filléres nyűgjei bármikor előjöhetnek. Most még pluszban Protko megnyugtatott, hogy tisztességes használat mellett a turbó sem adja meg magát könnyen.
Ja, még annyit, hogy én kb. 100.000 km-re tervezek, szóval minden felmerülő költséget ennek fényében próbálok meg kezelni és vezetem is pontosan.