Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1386667 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

protko

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 229
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #945 Dátum: 2010.08.05 20:09:56 »
Van valakinek tuningbox,vagy valami teljesítmény növelő a D4D-ben?


nekem van Saretz Box egy 2001es Ave-ban.

'01 2.0 D-4D Liftback -> sold


'06 D5 S80

mizsu

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 104
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #946 Dátum: 2010.08.05 22:15:21 »
Van valakinek tuningbox,vagy valami teljesítmény növelő a D4D-ben?


nekem van Saretz Box egy 2001es Ave-ban.
Használtad box nélkül is? tapasztalat?
Facelift 2.0 D4D Sol kombi

protko

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 229
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #947 Dátum: 2010.08.05 23:17:34 »
Van valakinek tuningbox,vagy valami teljesítmény növelő a D4D-ben?


nekem van Saretz Box egy 2001es Ave-ban.
Használtad box nélkül is? tapasztalat?
használtam box nélkül is. De box-szal jobb, nyomatékosabb főleg alacsony fordulaton!!! Csak jól be kell állítani!!!
Nekem "kicsit" túl volt húzva beszerelés után, csak úgy dobálta a hibakódokat! :-) => Service mode több ízben! :-)
Meg a nyomaték megette az 5. fokozatot a váltóban. => komplett 5. csere: 140k HUF :-(  Bar ez a nyeles tengelyre szerelt 5. nekem elég gagyi mérnöki megoldásnak tűnik...., pláne ha meg hozzáveszem a váltóleszedés nélkül szerelhető 5. fokozatot!!

váltócsere után kicsit visszaállítottam, de így is jobban megy mint a gyári 110LE/250nm, mar így használom 8 hónapja: a váltó meg egyben!

pont ma állítottam meg 1 kicsit vissza hátha jobb lesz a fogyasztás. 1-2 hét múlva konkrét számokat is tudom majd mondani.

néhány munkanapot eltöltöttem az utánaolvasással mielőtt emellett döntöttem.


http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/080107a/
"A Saretz-féle tuningboxszal közvetlen tapasztalatom van, a Küberlt nem ismerem. Az ASA box jól működik, kivitele tökéletes és gyári beállításában látható füstje szinte nincs, de érezhetően nyomatékosabb tőle az autó."

http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/?p=13
"Az igaz, hogy ez a box a piacon kapható egyik legjobb, amely digitálisan, terheléstől (pedálállás, beszított levegőmennyiség) függően szabályozza a többlet anyagot, TÜV jóváhagyással bír, tehát a boxok között mindenképpen a jobban közül való,"

http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/070607b/
"Megbízható, referenciákkal rendelkező cégektől érdemes választani tuning boxokat, akkor vélhetően kevés probléma lesz. Nem akarok senkinek reklámot csinálni, de nekem pl. gyakorlati jó tapasztalataim vannak az autotechnik-saretz.de  által készített és forgalmazott boxokkal."

'01 2.0 D-4D Liftback -> sold


'06 D5 S80

mizsu

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 104
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #948 Dátum: 2010.08.06 07:34:38 »


[/quote]
http://www.martincaraudio.hu/m_power_common_rail_digitalis_diesel_chiptuningbox.html
nekem ez az M POWER box van,állítási lehetőség nincs rajta,a fogyasztás az 6liter alatt még nem volt.
Kipróbálnék másikat....
Facelift 2.0 D4D Sol kombi

mravikt

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 46
    • My Gallery
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #949 Dátum: 2010.08.14 07:48:18 »
Sziasztok!

Főként D-Cat tulajdonosok véleményére illetve tapasztalatai volnék kínáncsi. A közeljövőben tervezünk venni egy Avensis kombit ezzel a motorral. (2005-6 os évjárat, 115-120e km) Tesztvezettem már ilyet, tudom hogy jól megy, stb.. Inkább hosszútávú megbízhatósági adatok érdekelnének. A Totalcar népítélete tele van d-cat fikázó bejegyzésekkel, ami elég aggasztó, bár oda akárki irkálhat bármit... ezért nagyon hálás lennék, ha a témában kompentens személy megosztaná a tapasztalatait ilyen téren! :)

Előre is köszi,
Tibi
Toyota Corolla Wagon 1.4 VVT-i Sol ('05)
Toyota Auris 2.2 D-CAT ('07)

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #950 Dátum: 2010.08.14 10:42:07 »
Ha figyelembe vettem volta a totálkáros hülyeségeket, soha sem vettem volna 220d-t.
De időben felnyitották a szemem.  :clap:
 

mravikt

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 46
    • My Gallery
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #951 Dátum: 2010.08.14 11:04:58 »
Ha figyelembe vettem volta a totálkáros hülyeségeket, soha sem vettem volna 220d-t.
De időben felnyitották a szemem.  :clap:
 

Ezt örömmel hallom! :)
Toyota Corolla Wagon 1.4 VVT-i Sol ('05)
Toyota Auris 2.2 D-CAT ('07)

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #952 Dátum: 2010.08.14 11:34:46 »
Használt autó vásárlásnál azért résen légy!
Katasztrófa a hazai piac.

mravikt

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 46
    • My Gallery
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #953 Dátum: 2010.08.14 11:44:39 »
Használt autó vásárlásnál azért résen légy!
Katasztrófa a hazai piac.
Igen mindenképpen. Megnéztünk a héten egy 2.0 benzinest, állítólag szervizkönyves. Mikor kértük a pali előkotort egy tök üres Toyota szervizfüzetet, hogy volt ez vezetve, csak majd utólag pecsételik... Köszi, hülyék a túloldalon. Minden kötelezőnél (mert más ugye nem is lehet egy Corollánál :)) egyből nyomnak bele a szervizben.
Toyota Corolla Wagon 1.4 VVT-i Sol ('05)
Toyota Auris 2.2 D-CAT ('07)

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #954 Dátum: 2010.08.14 18:08:41 »
Annyi valóban igaz, hogy az dízelmotorral szerelt Avensisek hibái nem egyenlő arányban oszlanak meg, a 177 lovas D-CAT motor kárára. Legkevesebb gond a 2,0D-lel van - és itt most mindegy, hogy a 116, vagy az új, 126 lovasról van szó.
Szokás típushibának felróni a lendkerék elromlását, de itt sem arról van szó, hogy minden egyes autóval előfordulna ez a probléma.

Mindenképpen csak lenyomozható előéletű kocsit vegyél, lehetőleg márkakereskedésből - ez az állapoton nem javít, csak a lenyomozhatóságon.
music     

mravikt

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 46
    • My Gallery
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #955 Dátum: 2010.08.14 18:21:48 »
Annyi valóban igaz, hogy az dízelmotorral szerelt Avensisek hibái nem egyenlő arányban oszlanak meg, a 177 lovas D-CAT motor kárára. Legkevesebb gond a 2,0D-lel van - és itt most mindegy, hogy a 116, vagy az új, 126 lovasról van szó.
Szokás típushibának felróni a lendkerék elromlását, de itt sem arról van szó, hogy minden egyes autóval előfordulna ez a probléma.

Mindenképpen csak lenyomozható előéletű kocsit vegyél, lehetőleg márkakereskedésből - ez az állapoton nem javít, csak a lenyomozhatóságon.

Köszi az infókat! Mindenképpen ellenőrizni fogjuk az előéletet. Legyen kicsivel több, cserébe ne egy széthajott ex-flottás kocsit kapjunk.
Toyota Corolla Wagon 1.4 VVT-i Sol ('05)
Toyota Auris 2.2 D-CAT ('07)

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #956 Dátum: 2010.08.15 08:33:51 »
Még egy mondat a népitéletről:
http://nepitelet.hu/autok/
Az autók ezek szerint mind egyformák?
5-ből 4 csillag  mindegyiknek. [rohog] [rohog]

mravikt

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 46
    • My Gallery
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #957 Dátum: 2010.08.15 10:41:44 »
Még egy mondat a népitéletről:
http://nepitelet.hu/autok/
Az autók ezek szerint mind egyformák?
5-ből 4 csillag  mindegyiknek. [rohog] [rohog]
Igen ez elég csalóka.. Én csak belementem az Avensisek közé, ítélet szerint emelkedő sorrendbe raktam, aztan lattam h a keves csillagosak közt van pár D-Cat lehúzó post.
Toyota Corolla Wagon 1.4 VVT-i Sol ('05)
Toyota Auris 2.2 D-CAT ('07)

y_armany

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #958 Dátum: 2010.08.16 15:20:46 »
Segítsetek már.. Én 1 2003/10.havi 2.0 D avet néztem ki ami kintről lett anno behozva de magánszemélys és magának amit most lecserélt... Bár a km óra állást a toyotanál megnézetem de nérdekelne hogy akkor most ennél lenne tipushiba a lendkerék???? Vagy mi? köszi...

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #959 Dátum: 2010.08.16 19:33:31 »
Segítsetek már.. Én 1 2003/10.havi 2.0 D avet néztem ki ami kintről lett anno behozva de magánszemélys és magának amit most lecserélt... Bár a km óra állást a toyotanál megnézetem de nérdekelne hogy akkor most ennél lenne tipushiba a lendkerék???? Vagy mi? köszi...
Hát akkor ez muhaha kategória. Vagy törött volt rendesen vagy nagyon csúnyán visszatekert. Máshogy egész egyszerűen sehogy sem éri meg behozni külföldről autót!
Számold ki, mennyi a regadó rá. Vagy megmagyarázta az előző tulaj hogy miért érte meg neki külföldről behozni? Simán 0,5 milla körül lehet a regadó, stb. rá. (itt a regadó kalkulátor)
A tényleg jó autó kint is annyi mint itthon. Nagyot néznék, ha a Toyota rendszerben szerepelne a kocsi végig.

Külföldi, nagy, dízel autó=átverés. Hacsak nem a saját apádtól veszed és benne megbízol. Ezek után az a minimum, hogy márkakereskedésbe be és teljes átnézetés. Kizárt, hogy nem tekert/rommá törött az Ave.
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.16 19:39:34 írta kleingy »