Sziasztok! Gondolkodom egy 2005-ös 2.0D4D wagon kocsi vásárlásán, amiben ugye egy 5 fokozatú váltó van.
1. Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy milyen különbségek vannak az újabb 2005 utáni (index a visszapillantóban stb.) autóhoz képest, megéri-e a jóval magasabb költséget (1M).
2. Illetve elég-e az 5 fokozat a 2.0 dieselbe?
3. Véleményetek szerint mire figyeljek egy németből behozott autó esetében (kb. 80E van benne)?
Köszönöm szépen a segítségetek, Üdv, DiNo
Szia! A többiek már nagyjából leírták a különbségeket. Annyival egészíteném ki, hogy a facelift során azért sokminden megváltozott, pl. hangoltak az autó futóművén is, stb. Összességében véve jobb autó a faceliftes, ez nem vitás - de pl. szerintem csúnyább, bár ez ugye ízlés dolga. NAGY különbség nincs - bár szvsz 1 milliós felár sincs, szal tutira nem drágább egymillióval egy közvetlenül a facelift után gyártott darab, mint egy közvetlenül előtte gyártott régi. Amúgy ha jól rémlik, a facelift 2006 második felétől volt.
Az import autókkal az a gond, hogy a km-számláló szinte biztos, hogy minden esetben vissza van állítva. Mellékelve hozzá, természetesen, a hamisított szervízkönyv
... 80 ezer km egy négyéves dízel kombiban? Persze, van ilyen - csak a kereskedők nem ezt fogják behozni, mert az ilyen kint is drága. Azokat hozzák be, amelyek kint olcsók - és azért olcsók, mert sokat futottak. Amit itt 80 ezerrel hirdetnek, abban szvsz 180 ezer biztosan van - és mivel főleg pályán mentek vele, ezért nem látszik meg rajta. Ez ilyen egyszerű sajnos - ebből élnek a nepperek. Nézegesd meg a német használtautós oldalakon (pl. mobile.de, autoscout24.de), hogy mennyibe kerül kint egy ennyi idős, 80 ezret futott Avensis dízel kombi. Aztán számolgass kicsit
...