Fenn van a kipufogo. Kellett vele buveszkedni a szakinak, de a vegeredmeny jo lett. Lambdaszonda vezetek rovid volt es a csatlakozo sem talalt (azt hittem legalabb a csatlakozoban megegyezik a facelift elotti es utani TS ), tomitesek nem voltak ebben a meretben, leomlonek mas a kialakitasa es kozel van a valtobovden ezert kellett ra keramiaszalagot rakni nehogy megegjen, stbstb...
Magas fordulatszam tartomanyban egyelore nem tudom mit hozott, mert olyan hangos, hogy az osszes rendor kapkodta a fejet amikor vegigmentem tegnap a varoson. Viszont alol azt erzem, hogy sokkal nyomatekosabb. 1500tol mar hangja van 5.-ben is , ugyhogy valami kiveheto hangtompitot csinaltatni kell. Sokkal halkabbra szamitottam, mert katalizator es kozepdob is van a rendszerben. Biztos a leomlo a ludas .
Megtortent dB csokkento tuning is...
Mostmar nem csak kinyomott kuplunggal merek elmenni rendorauto mellett...
Ilyen lett.... nem szep viszont annal hatekonyabb. Nem nagyon hittem az ilyenekben, de van ertelme. Egy kis szolid hangja meg maradt de sokkal csendesebb lett es varoson kivul is vallalhato vele az utazas.
Az a jo benne, hogy barmikor kiveheto 1 perc alatt ha esetleg vadulni tamad kedvem, bar szerintem csak nyiltnapok alkalmaval kerul ki, mert nem a hang hanem a teljesitmeny noveles volt a cel
.