Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6668951 alkalommal)

0 Felhasználó és 12 vendég van a témában

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re: Carina
« Válasz #14430 Dátum: 2010.03.28 21:48:46 »
Ma kivettem az ülést és feltürtem a szönyeget. A szönyeg teljesen átázott a padlólemez sértetlen, semmilyen szivárgásra utaló nyomot nem találtam(remélem elég alaposan átnéztem).Megjavitottam a hátsó csomagtérajtó nyitóját mert most kényelmesen hozzáférhettem.Meg vagyok elégedve a munkámmal és az autóval mivel nincs szivárgás mert már a frászt hozzák rám ezek a szivárgások (elöző autós rosszemlékek pl.a régi autommal a tavaly telet 19 l fagyállóval huztam ki)
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Carina
« Válasz #14431 Dátum: 2010.03.28 22:06:40 »
De akkor honnan került oda az a cucc  :?: ? Egy korábbi hiba következménye? Na mindegy, a lényeg, hogy most nincs szivárgás  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re: Carina
« Válasz #14432 Dátum: 2010.03.28 22:50:48 »
Holnap ujra átnézem.Lehet h. jobban megvizsgálom a melegitő rendszert.A melegitöt általában a kintröl beáramló levegővel használom de a multkor egy kis időre átkapcsoltam és párát fujt az első szélvédőre. Akkor az autoban lévő magas páratartalommal magyaráztam mivel esett az eső. De lehet h. tévedtem?
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Carina
« Válasz #14433 Dátum: 2010.03.28 22:52:08 »
Ha esős időben belső keringtetésre kapcsolsz és ettől bepárásodnak az ablakok, az nem hiba; normális dolog. Ilyen időben nem célszerű a belső keringtetést használni (illetve csak bekapcsolt klímával).
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re: Carina
« Válasz #14434 Dátum: 2010.03.28 22:59:26 »
OK  kösz az infókért!  :)
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

Kuszto

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re: Carina
« Válasz #14435 Dátum: 2010.03.29 00:21:06 »
Üdv urak

Új vagyok, a héten vettem egy 94 évvégi Carina E 1,6 Kombit. Elvileg 192e km-errel de szerintem jóval több van benne, kopott ülés...
 Nagy autót szerettem volna mert van két gyerköc + a cél a kis fogyasztás, (eddig 120 km-en evett 6,6 L-ert) ez tetszik. ::)
Szeretném a szilenteket és a vezérmű láncot vagy szíjat kicseréltetni mihamarabb. Mire kell még oda figyelnek, mik a kényes pontjai??
Nekem eddig egy 1,4 es autóm volt, de az valahogy érzésre jobban gyorsult ez normális??
 

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Re: Carina
« Válasz #14436 Dátum: 2010.03.29 06:07:41 »
Üdv urak

Új vagyok, a héten vettem egy 94 évvégi Carina E 1,6 Kombit. Elvileg 192e km-errel de szerintem jóval több van benne, kopott ülés...
 Nagy autót szerettem volna mert van két gyerköc + a cél a kis fogyasztás, (eddig 120 km-en evett 6,6 L-ert) ez tetszik. ::)
Szeretném a szilenteket és a vezérmű láncot vagy szíjat kicseréltetni mihamarabb. Mire kell még oda figyelnek, mik a kényes pontjai??
Nekem eddig egy 1,4 es autóm volt, de az valahogy érzésre jobban gyorsult ez normális??
 
A kombik jelentékeny része szegénykeverékes, ami jó is meg nem is, kevésbé harapós a motorja, cserébe a fogyi terén kevesebbel beéri, de óvjon az ég az Oxigénszenzor problémáktól. Szíjas az autó. Kényes pont? Azt mondanán rendes karbantartással kiküszöbölhető szinte mind.

Kuszto

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re: Carina
« Válasz #14437 Dátum: 2010.03.29 07:22:47 »
  
Idézet
A kombik jelentékeny része szegénykeverékes, ami jó is meg nem is, kevésbé harapós a motorja, cserébe a fogyi terén kevesebbel beéri, de óvjon az ég az Oxigénszenzor problémáktól. Szíjas az autó. Kényes pont? Azt mondanán rendes karbantartással kiküszöbölhető szinte mind.

Köszönöm, közben kiderült biztos szegénykeverékes, de ez nekem jó hír, inkább egyen kevesebbet, nem akarok száguldozni vele...
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.31 15:49:05 írta Palaczk »

tzar

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 89
Re: Carina
« Válasz #14438 Dátum: 2010.03.29 12:30:57 »
Az az átépítés azért nagyon nem lenne egyszerű, és kötve hiszem, hogy kevesebb pénzből állna meg. Nemcsak a motor és a váltó, hanem a futómű is más a GTi Carinában (Celica-futóműve van); könnyen el tudom képzelni, hogy mások a futómű rögzítési pontjai is. És akkor még nem beszéltünk az elektronikáról, kábelkötegekről stb. Totál át kéne pakolni mindent, szerintem ez nem reális alternatíva.
A futómű 99% hogy át lehet tenni, nem hinném hogy más lennének a bekötési pontok (köszönet a tömeggyártásnak)
De most néztem, hogy Dzso bácsinak nem kell regisztrációs adót fizetni. Így viszont tényleg nem érné meg átépítgetni, mert többe kerülne.

Dzso bácsi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 379
Re: Carina
« Válasz #14439 Dátum: 2010.03.29 13:09:34 »
Köszönet mindenkinek a véleményért, szerintem is kecsegtetö ajánlat van fent a neten. A GTi nagyon tettszik (csak tetöablakkal, csak liftback verzióban), de nem merek ebbe a távoli darabba belevágni. A helyszíni állapot felmérés 2500 km-be kerülne (oda-vissza), ha magánszemély árulná, esetleg megkockáztatnám. Tudom, sokat akarok.
Átépítés szóba se jöhet, nem vagyok én ilyen technikai szinten, no meg a saját Carinám bódéja már nem igazán fitt. Oké, nem "barnul" a drága, de több helyen horpadt - törött, és a gyári piros szin is már nagyon megfakult (hiába pasztáztam, nem segít).
Viszont abbéli óhajomat továbbra is fent tartom, hogy lesni fogom a netet, és ha alkalom adódik... Az idö nem sürget, idén - jövöre is bejöhet valami érdekes ajánlat, addig is, gyüjtögetem rá szépen a pénzt.
Mindenképp a gyári állapot megtartása lenne a cél, és ha hosszú idö után sem boltok bele kellöen igéretes darabba, akkor valszeg lejjebb adom, a mezei 2 literes sem mehet rosszul nyomatékból.
A  szegénykeverékes rákfenéje hogy az alsó fordulat tartományban egyszerüen nem valami fickós, és ez eléggé lohasztó továbbra is...
Viszont a Gti az Gti, nagyon bejön, föleg a dupla kipufogó telitalálat.
böszme pijos degusztátorkám...

KZoli

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 349
Re: Carina
« Válasz #14440 Dátum: 2010.03.29 19:34:01 »
Sziasztok,

az üzemanyagszint visszajelzővel kapcsolatban van kérdésem.
Melyek a "fokozatok" a műszerfalon a fogyó benzint tekintve? Először elkezd villogni a narancssárga lámpa...
Mi a legutolsó visszajelzés? Ilyenkor mennyi km-ert lehet még kb.menni az autóval?

boznor

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 146
  • leginkább csak fentről kap vizet
Re: Carina
« Válasz #14441 Dátum: 2010.03.30 10:46:07 »
Sziasztok,

az üzemanyagszint visszajelzővel kapcsolatban van kérdésem.
Melyek a "fokozatok" a műszerfalon a fogyó benzint tekintve? Először elkezd villogni a narancssárga lámpa...
Mi a legutolsó visszajelzés? Ilyenkor mennyi km-ert lehet még kb.menni az autóval?
Szia! Én a felső részét szoktam inkább használni a benzinszint jelzőnek. Amikor megvettem az autót (már elmúlt 1 éves a használatomban), akkor világított utoljára, az első utam egy benzinkútra vezetett, és 56 litert lehetett rátankolni. Hogy a kérdésedre is válaszoljak, 4 liternél már biztosan világít :). De ugye te is tudod, hogy az okosok azt mondják, hogy a benzinpumpának nem tesz túl jót, ha szinte üres tankkkal használjuk az autót.

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Re: Carina
« Válasz #14442 Dátum: 2010.03.30 10:52:59 »
Sziasztok,

az üzemanyagszint visszajelzővel kapcsolatban van kérdésem.
Melyek a "fokozatok" a műszerfalon a fogyó benzint tekintve? Először elkezd villogni a narancssárga lámpa...
Mi a legutolsó visszajelzés? Ilyenkor mennyi km-ert lehet még kb.menni az autóval?
Az E betű középső száráig engedve a szintet tudtam rátankolni 58-59 litert, egyébként a 1/4 és 3/4 kb pontos a többi az erős ráhagyással számolandó, van mikor már 1/4 környékén kivillan a lámpa nekem onnan még simán van 200km :)

pinyo24

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 273
Re: Carina
« Válasz #14443 Dátum: 2010.03.30 12:42:45 »
Sziasztok,

az üzemanyagszint visszajelzővel kapcsolatban van kérdésem.
Melyek a "fokozatok" a műszerfalon a fogyó benzint tekintve? Először elkezd villogni a narancssárga lámpa...
Mi a legutolsó visszajelzés? Ilyenkor mennyi km-ert lehet még kb.menni az autóval?
Az E betű középső száráig engedve a szintet tudtam rátankolni 58-59 litert, egyébként a 1/4 és 3/4 kb pontos a többi az erős ráhagyással számolandó, van mikor már 1/4 környékén kivillan a lámpa nekem onnan még simán van 200km :)
Bocsánat, hogy itt kérdezem (nekem nem Carinám van) csak most van erről itt szó.Az Avensis-ben is világít valami, ha már nagyon kevés van benne, nem tudjátok?
99' Avensis 1.6 4A-FE

musspici

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1755
Re: Carina
« Válasz #14444 Dátum: 2010.03.30 16:31:44 »
Igen, narancs színű benzinkút piktogram. :yes:
musspici 242
Toyota Prius 4 PHV