Hát, akadt vele meló
... De kevésbé volt vészes, mint amire számítottam.
Vissza kellett hegeszteni az ötödik ajtó bal oldali zsanérját, ami kiszakadt az ajtókeretből - kiderült, hogy azért, mert megszorult a pánt, és nem forgott.
A bal hátsó sárvédő lökhárító által takart, alsó részét, ami masszívan szét volt rohadva, gyakorlatilag újra kellett alkotni lemezekből.
A bal külső küszöb hátsó, alsó részén be kellett foltozni egy kb. fél cigisdoboz méretű lyukat.
Ugyancsak be kellett foltozni egy lyukat a fenéklemezen, a jobb első lábtérben, a középső kipufogódob fölött. Hogy pont ott mitől lyukadt ki, azt nem vágom...
Volt még pár rohadás, pl. a bal hátsó sárvédő-íven, amik csak gittel lettek kikozmetikázva.
A technika viszont meglepően jónak bizonyult - az egyetlen hiányosság: a berohadt bowden és szerkezet miatt a bal hátsó keréken gyakorlatilag nem fogott a kézifék. A bowden cseréjével, és kiadós tisztogatással sikerült ezt is megoldani.
Úgyhogy: 2015 március végéig a probléma kipipálva
!
---------------------------
Persze a kocsi továbbra sem lesz használva ősztől tavaszig, hogy ne rozsdásodjon tovább.