A Yarisban 201 ezer km van most. Ebből 138 ezret tettem bele én - nagyrészt tanulókkal, városban, a csodálatos állapotú pécsi utcákon. Kátyúból ki, kátyúba be. Közben párszor le is lett padkázva, ahogy kell. Ja, és privátban meg elmegyek vele évente 10-12-szer Erdélybe. Ott sem a hibátlan utak a jellemzőek.
Ehhez képest, a futóművében még minden gyári. A kerékcsapágyak, gömbfejek, stab-összekötők, lengéscsillapítók stb. Gyáriak. És semmi gond velük. Nincs kotyogás, nincs lötyögés.
Na, EZ az, amit mondjuk egy Sandero TUTIRA nem csinált volna így végig. De egy Clio sem. 100 %, hogy nem. A motorjuk lehet, hogy ugyancsak bírta volna - ahogy a Yarisé is. De hogy a futómű nem, az tuti. És pl. az ilyen különbségek azok, amik pontosan visszatükrözik a TÜV-stat által felállított sorrendet. És a megbízhatósághoz ez is hozzátartozik - természetesen, nem csak a motor.