Persze, persze,
nem láttam hátra a műszerfalára, és a fél tonna bontott vasúti sínt sem láttam a csomitartójában , és azt gondolom erről az egészről, hogy inkább volt neki ciki az eredmény, mint nekem dicsőség (de a ráró nyakát azért megpaskoltam utána ), hogy egy 16 éves, 9x-es Földkerülő lenyomta (miért lett volna a fordított eredmény neki dicsőség? ); az egészet csak azért hoztam fel, hogy mennyire eltérő karakterisztikájúak ezek a motorok, s hogy ezekre a kisebb köbcentis erőlködőkre szerelt turbók egészen mást célt szolgálnak, mint azt korábban megszoktuk.
Hogy miért lett volna neki dicsőség, azt nem tudom. Gondolom, azt hitte: mert a kocsija újabb, biztos gyorsabb is
... És a helyedben én is vigyorogtam volna
!
De: csakugyan más ezeknek a modern kis turbóknak a karakterisztikája: jobb
... Mert nem csak felül húznak, mint valami versenyautó. Hanem alul/középen is, ahol az ember egyébként is használni igyekezne, hogy ne üvöltsön, ne kopjon és ne fogyasszon. Szóval ezek tényleg pont a hétköznapi használhatóságot hivatottak javítani, és nem sport-célokat szolgálnak.
Arról meg, hogy melyik autóval melyiket lehet(ne) lenyomni, meg kell nézni a gyári adatokat.