A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
Összes szavazó: 37
Szavazás lezárva: 2006.10.27 17:22:50
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
A 60-100 négyesben és 80-120 ötösben az általam olvasott autóslapokban évtizedek óta, a rugalmasság mérésére szolgáló módszer. Azt modellezi, amit mindannyian ezerszer teszünk a napi közlekedés során: hogy mennyire gyorsul az autó, ha alacsony/közepes fordulaton, visszakapcsolás nélkül rálépünk a gázra.
Azokat is a dízel nyerné ... 60-ról hármasban úgy gyorsul az 1.4 dízel Corolla, hogy a vigyor körbeér a fejeden - a benzines kb. kettesben tudja ugyanazt.
Oké. Tehát mérjük a rugalmasságot, mert abban egy dízel köztudottan jobb. Ugyanott vagyunk
Tehát ha azt akarom, hogy tényleg nagyon menjen az a dízel, visszaváltok hármasba.
Jó... de amiket mondi írt, azokban meg a benzines jobb - ezért akartam olyat is írni, amiben meg a dízel.
Én nem ezt olvasom ki ebből ... hanem hogy hármasban is jobban megy, mint a benzines hármasban. Négyesben is. Ötösben is. Stb. Tehát a dízelt kevésbé szükséges visszaváltani. Nekem ez nagy előny. Akinek nem... az nyilván a benzinest preferálja.
Ott, azon a tartományon hármasban jobban megy, mint négyesben?
Mármint 60-ról 100-ra? Igen, hármasban jobban gyorsul, mint négyesben. De, gondolom, ezzel nem mondtam újat ... naná, hogy a rövidebb fokozatban, magasabb fordulatszámon jobban gyorsul.
De miért kell meghatározni, hogy ki mit csinálhat? Váltogasson mindenki kedvére, úgy ahogyan annak a motornak jó! Szerintem ez lenne a korrekt. Mondi sem határozta meg, hogy hogyan, csak hogy mit mérjünk.
Azért kell meghatározni, hogy kiderüljön: melyik mire képes. Nekem az totál irreleváns, hogy visszakapcsolva a benzines megy jobban. Úgyhogy mondtam egy olyan összevetési módot, amelyik nekem fontos.
Tehát visszaváltasz, ha azt akarod, hogy tényleg menjen