Nem is írtam hogy rugalmasságot mértem. Viszont felgyorsítottam 80-ról 120-ra, úgy hogy közben nem nyúltam a váltókarhoz. Ezt jól tudják a dízelek, csak megpróbáltam ugyanazt a feladatot végrehajtani, ezzel a szekérrel csak így lehet..
Hát de szó szerint ezt írtad:
"Ha már itt volt szó a rugalmasságról, megnéztem azt is: 80-120 kb. 8 másodperc."
Tehát megnézted a rugalmasságot, legalábbis nekem így jött le ebből
... na mindegy, értjük egymást
!
Amúgy, igen, a 80-120 8 mp egy jó érték
... még ha nem is rugalmassági mérés, hiszen a motor eközben, a padlógáz révén, magas fordulatszámon pörög.
Egy adat az összehasonlításhoz, amit így hirtelen találtam: a 140 LE/250 Nm 1.4-es TSI Golf a 80-120-at ötödikben 7.0, hatodikban 8.5 mp alatt tudja