Sziasztok!
Ma felkerültek a téligumik hála Istennek. Fékek is kifújva. Hát van egy-két baj a karosszérián, de közel sem annyira gáz szerintem, mint a ezelőtt.
A jobb hátsó lengéscsillapítóból folyik az olaj
viszont csillapít, remélem átmegy azért. A bal teljesen száraz. Sachs mindkettő, ezekkel vettem a kocsit. Majd meglátjuk, remélem tavaszig kibírja, most nem szívesen állnék neki.
A jobb elején nyáron beraktam az új féknyereg csúszkákat meg porvédőket, ránéztem, teljesen jók.
Múltkor viszont érdekes tapasztalatom volt.
Nekiállt rezonálni az eleje, alapjáraton is, eléggé szokatlanul, zavaróan.
Néztem a gumibakot, semmi. Munkahelyemnél felnyitottam a motorháztetőt, mert ott elég egyenes a talaj, hogy megnézzem, mennyire csökkent az olaj egy hosszabb út után (ahol országúton nem annyira finomkodva 6,28-as fogyasztás lett, és megnyugodtam, hogy nincs gond, mivel városban 8,2-ket produkált). Jó hír, hogy semmit, 5w30 olaj mellett
Gyűrűzés óta megvan lassan a 45.000 km, amúgy meg a 360.000 km, szóval nem rossz ez, nagyon bírom
Rátapintottam a szíjakra, hoppá, éreztem, hogy lazák, de csak elvétve visított, szóval furcsa. Onnan szoktam a Dayco-nál tudni, hogy laza. Na ez (Contitech) nem csinálta, csak kormány végállásban. Hazamentem, és feszítettem rajtuk. A szervószíj egész jól meg volt feszítve, inkább csak a generátorszíjon kellett feszíteni.
Másnap megyek vele, de csendes lett! Egyelőre azóta sem jött vissza a rezonálás. Eddig soha nem vettem észre, hogy laza szíj ilyet csinálna, de más okra most nem tudok gondolni
A ködlámpákat kivettem. Ahogy talán mondtam, egy vonóhorgos Mazda beletolatott az elejébe, a bal oldali törött, azt kivettem, megragasztottam, de már nem tettem vissza. Most a jobb oldalit is kivettem. A vezetékeket leszigeteltem, és ott hagytam őket. A helyükre való egyik műanyag fedelet már régen ellopták (azért is vettem részben a ködlámpákat...), bontóban egy ilyen errefelé 5000 pénz. A másik meg költözéskor tűnhetett el. Gondoltam egyet, és csináltam horganyzott lemezből két fedelet, felcsavaroztam és fekete festékkel lefújtam. Műszaki előtt ne legyen már fél ködlámpa, még gond lesz esetleg. Ez meg fekete, nem látszik, senki nem foglalkozik majd vele, és nem is fog rozsdásodni igazán