Szerző Téma: Daihatsu  (Megtekintve 171882 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Daihatsu
« Válasz #195 Dátum: 2008.11.14 20:48:01 »
Mondjuk tudhatná, hogy miről és mit ír...
Koreai :hammer: :hammer:

ez a idióta is.. :single fuck:
http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=72534

talán nem 2 kategoriával felette álló kocsival kéne összehasonlitani a kis dait
 

És annyit evett mint a 2000-es vectrája? Hagyjuk már........
Amúgy ismerek olyan srácot akinek volt vectrája és nem akar még egyszer olyan AUTÓT..........

Ilyenkor gondolok erősen arra, hogy írok egy ítéletet, oszt mindjárt reflektálok a baromarcúaknak...... Méghogy Suzuki Altó, brutál.... Muhaha...
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Daihatsu
« Válasz #196 Dátum: 2008.11.15 08:00:03 »
Mondjuk tudhatná, hogy miről és mit ír...
Koreai :hammer: :hammer:

ez a idióta is.. :single fuck:
http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=72534

talán nem 2 kategoriával felette álló kocsival kéne összehasonlitani a kis dait
 

És annyit evett mint a 2000-es vectrája? Hagyjuk már........
Amúgy ismerek olyan srácot akinek volt vectrája és nem akar még egyszer olyan AUTÓT..........

Lehetnek gondok a Vectrával, de annyi biztos, hogy a 2.0 injektoros (meg igazából a többi, kisebb benzines is) meglehetősen keveset eszik. Én éppenséggel elhiszem, hogy ha a Vectrával krúzolt (mert egy kétliteres Vectrával azt prímán lehet), szegény kis Charade-nak meg kitaposta a belét, akkor közel ugyanannyit fogyasztottak.

Nekem most Ausztriából hazafelé a Starlet, az 1.0 Starlet szűk 6 litert evett. Szép és jó! Csakhogy: országúton jellemzően csak 90-100 körül mentem vele (az utolsó 120 km-en meg már csak 80 körül, mert féltem, hogy kifogy a benzin); autópályán pedig 110 körül. Na most ha ugyanígy mentem volna ugyanezen a távon a Camryvel, akkor evett volna olyan 6.3...6.4 körül - a 2.0 Camry. Szóval, korántsem lehetetlen az ilyesmi.
« Utoljára szerkesztve: 2008.11.15 08:03:40 írta Palaczk »
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: Daihatsu
« Válasz #197 Dátum: 2008.11.15 08:18:24 »
[
Lehetnek gondok a Vectrával, de annyi biztos, hogy a 2.0 injektoros (meg igazából a többi, kisebb benzines is) meglehetősen keveset eszik. Én éppenséggel elhiszem, hogy ha a Vectrával krúzolt (mert egy kétliteres Vectrával azt prímán lehet), szegény kis Charade-nak meg kitaposta a belét, akkor közel ugyanannyit fogyasztottak.


Volt 2,0 Ecotech vectrám, majdnem 4 évig. Fogyasztása gyakorlatilag azonos volt az 1,6 corollával ( igaz a tömege is, ráadásul ez még az áramvonalasabb forma volt. ) - persze ha épp nem a szerelőnél állt. - a legtöbb, amit egyéb szerviz nélkül kibírt 32e km volt! - az alapjárati motor szorulása megoldhatatlan, ha nem szedik darabokra és tisztítják -teflozzák ( teflonos zsírspray) minden olajcserekor, akkor 20-25e km-el később elkezd hülyülni az alpjárat. - Bár beszéltem tulajjal, akinek 60e-t is kibírt tisztítás nélkül. - Ugyanezek az Ecotech motorok az 1,6 ill 1,4 verzióban kicsit jobbak, de azok nem siemens, hanem Bosch elektronikát kaptak.

Opelből az Ecotech korszak előtti 16 szelepes motorok a legjobbak, de ezekből 10-12 éves a legfiatalabb is. ( picit többet esznek, viszont sokkal kevesebb az elektronikai gond velük!


- De minderről miért a Dai topicban beszélgetünk?


Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Daihatsu
« Válasz #198 Dátum: 2008.11.15 11:52:19 »
[
Lehetnek gondok a Vectrával, de annyi biztos, hogy a 2.0 injektoros (meg igazából a többi, kisebb benzines is) meglehetősen keveset eszik. Én éppenséggel elhiszem, hogy ha a Vectrával krúzolt (mert egy kétliteres Vectrával azt prímán lehet), szegény kis Charade-nak meg kitaposta a belét, akkor közel ugyanannyit fogyasztottak.


Volt 2,0 Ecotech vectrám, majdnem 4 évig. Fogyasztása gyakorlatilag azonos volt az 1,6 corollával ( igaz a tömege is, ráadásul ez még az áramvonalasabb forma volt. ) - persze ha épp nem a szerelőnél állt. - a legtöbb, amit egyéb szerviz nélkül kibírt 32e km volt! - az alapjárati motor szorulása megoldhatatlan, ha nem szedik darabokra és tisztítják -teflozzák ( teflonos zsírspray) minden olajcserekor, akkor 20-25e km-el később elkezd hülyülni az alpjárat. - Bár beszéltem tulajjal, akinek 60e-t is kibírt tisztítás nélkül. - Ugyanezek az Ecotech motorok az 1,6 ill 1,4 verzióban kicsit jobbak, de azok nem siemens, hanem Bosch elektronikát kaptak.

Opelből az Ecotech korszak előtti 16 szelepes motorok a legjobbak, de ezekből 10-12 éves a legfiatalabb is. ( picit többet esznek, viszont sokkal kevesebb az elektronikai gond velük!


- De minderről miért a Dai topicban beszélgetünk?

Mert itt jött elő, és utálok átugrálni egy válaszadás kedvéért másik topikba  ::) ... de mivel most már több hsz-n át ragozzuk a témát, ezért a választ az OFF/Egyéb autók-ba írom mindjárt.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26334
Re: Daihatsu
« Válasz #199 Dátum: 2008.11.22 10:08:16 »
Találós kérdés. Hány adat stimmel a következő hirdetésben?
Scharade (sic!) gti turbo, ami sedan, 1.3-as/60 lovas, automata váltós és így fogyaszt 5-6 litert a 73 éves első tulajdonosnak...
music     

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Daihatsu
« Válasz #200 Dátum: 2008.11.22 12:10:30 »
A 4db ajtó stimmel! Más nem...
Gabe 254.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Daihatsu
« Válasz #201 Dátum: 2008.11.22 19:26:22 »
Találós kérdés. Hány adat stimmel a következő hirdetésben?
Scharade (sic!) gti turbo, ami sedan, 1.3-as/60 lovas, automata váltós és így fogyaszt 5-6 litert a 73 éves első tulajdonosnak...

Naszóval.
1. Charade és nem Scharade
2. szedánnak szedán, vagyis négyajtós, melyben az egyhármas 16 szelepes motort tették. Turbóst tudtommal egyáltalán nem.
3. a turbó benzinesek jelölése gtti, ebből a gt a grand turismo-ra utal, vagyis utazóautó, ami inkább a menetteljesítményeire utal, mintsem a nagyságára, a ti, a turbó-injektoros megoldásra utal. A gtti-k kizárólag egyhármasok tudtommal, az egyliteres benzines turbók a gti-k, a diesel meg td. A gtti-ket csak  5ajtós kasztnival szerelték.
4. A lovakat nem tudom, ebben Palaczk az ász...
5. a gtti-k jelölése a kocsi fertályán jobb oldalt, valamint a hűtőrácson a márkajelzéstől jobb oldalra (ha szembeállunk a kocsi orrával)  van elhelyezve és a felirat piros.
6. automata váltóval Magyarországra biztos nem jött turbós, és abban sem vagyok biztos, hogy egyáltalán párosították-e őket....
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Daihatsu
« Válasz #202 Dátum: 2008.11.22 21:57:04 »
Ugyanezt írtam röviden... :tt2:
Gabe 254.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Daihatsu
« Válasz #203 Dátum: 2008.11.23 00:56:01 »
3. a turbó benzinesek jelölése gtti, ebből a gt a grand turismo-ra utal, vagyis utazóautó, ami inkább a menetteljesítményeire utal, mintsem a nagyságára, a ti, a turbó-injektoros megoldásra utal. A gtti-k kizárólag egyhármasok tudtommal, az egyliteres benzines turbók a gti-k, a diesel meg td. A gtti-ket csak  5ajtós kasztnival szerelték.
4. A lovakat nem tudom, ebben Palaczk az ász...
5. a gtti-k jelölése a kocsi fertályán jobb oldalt, valamint a hűtőrácson a márkajelzéstől jobb oldalra (ha szembeállunk a kocsi orrával)  van elhelyezve és a felirat piros.

Mester, én eddig úgy tudtam, hogy a Charade GTti, az kizárólag háromhengeres, ezres; és háromajtós. 1.3-as benzines turbós Charade-ról eddig nem hallottam, de a neten sem találtam róla hirtelenjében infót, meg a korabeli autókatalógusokban sem.

Idézet a wikipedia Charade-os szócikkéből:

"Besondere Beachtung verdient der Charade GTti, der sportlichste Ableger der Baureihe. Er schöpft mit Hilfe eines Abgasturboladers aus einem Dreizylinder-12-Ventil-Ottomotor mit 993 cm³ Hubraum eine Leistung von 74 kW (101 PS). Durch das geringe Leergewicht von 810 kg ist eine Beschleunigung von 0-100 km/h in 8,1 s möglich. Aufgrund seiner Robustheit und der einfachen Technik wurde der Charade GTti häufig erfolgreich im Motorsport eingesetzt."

Klikk



('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26334
Re: Daihatsu
« Válasz #204 Dátum: 2008.11.23 09:25:13 »
Én is úgy tudtam, hogy a turbós, az a 3 hengeres 1.0 motor volt, 101 lóerővel. Mindenesetre a sedan/automata váltó párosítás, az az 1.3-as 16 szelepes motort valószínűsíti, esetleg a 90-nél kicsit kevesebb lóerővel - ha jól emlékszem, volt egy 84 lovas motorizáció is.
music     

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Daihatsu
« Válasz #205 Dátum: 2008.11.24 16:14:40 »
3. a turbó benzinesek jelölése gtti, ebből a gt a grand turismo-ra utal, vagyis utazóautó, ami inkább a menetteljesítményeire utal, mintsem a nagyságára, a ti, a turbó-injektoros megoldásra utal. A gtti-k kizárólag egyhármasok tudtommal, az egyliteres benzines turbók a gti-k, a diesel meg td. A gtti-ket csak  5ajtós kasztnival szerelték.
4. A lovakat nem tudom, ebben Palaczk az ász...
5. a gtti-k jelölése a kocsi fertályán jobb oldalt, valamint a hűtőrácson a márkajelzéstől jobb oldalra (ha szembeállunk a kocsi orrával)  van elhelyezve és a felirat piros.

Mester, én eddig úgy tudtam, hogy a Charade GTti, az kizárólag háromhengeres, ezres; és háromajtós. 1.3-as benzines turbós Charade-ról eddig nem hallottam, de a neten sem találtam róla hirtelenjében infót, meg a korabeli autókatalógusokban sem.

Idézet a wikipedia Charade-os szócikkéből:

"Besondere Beachtung verdient der Charade GTti, der sportlichste Ableger der Baureihe. Er schöpft mit Hilfe eines Abgasturboladers aus einem Dreizylinder-12-Ventil-Ottomotor mit 993 cm³ Hubraum eine Leistung von 74 kW (101 PS). Durch das geringe Leergewicht von 810 kg ist eine Beschleunigung von 0-100 km/h in 8,1 s möglich. Aufgrund seiner Robustheit und der einfachen Technik wurde der Charade GTti häufig erfolgreich im Motorsport eingesetzt."

Én meg a saját szememmel láttam egyhármas benzines turbót. 4 hengert már csak meg tudok számolni, meg a turbót is felismerem. :devil: :whistling: :surrender:

Azzal együtt az viszont nem tudom biztosan, hogy ez nem-e belpiacos (jobbkormányos???), vagy épített egyed lehetett, vagy sem, de nagyon gyárinak tűnt nekem, és a vad Dai-s kollégák sem mondták, hogy milyen ***a autót épített a kolléga... :1eye:

De ha a katalógokban nem találtál, az számomra azt jelenti, hogy épített verda volt.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Daihatsu
« Válasz #206 Dátum: 2008.11.24 16:27:01 »
Én meg a saját szememmel láttam egyhármas benzines turbót. 4 hengert már csak meg tudok számolni, meg a turbót is felismerem. :devil: :whistling: :surrender:

Azzal együtt az viszont nem tudom biztosan, hogy ez nem-e belpiacos (jobbkormányos???), vagy épített egyed lehetett, vagy sem, de nagyon gyárinak tűnt nekem, és a vad Dai-s kollégák sem mondták, hogy milyen ***a autót épített a kolléga... :1eye:

De ha a katalógokban nem találtál, az számomra azt jelenti, hogy épített verda volt.


Olyasmit simán el tudok képzelni, hogy lehetett ilyen belpiacos változat, és a freak átépítette ilyenre az európai autóját  :yes:

De annak tényleg semmi nyomát nem találtam, hogy Európában forgalmaztak volna hivatalosan ilyet. A svájci Auto Revue katalógus jellemzően felsorolja az adott típushoz létező összes motorverziót, és abban sem találtam ilyet (mármint az Európában forgalmazottak között... a belpiaciakat nem is néztem).
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26334
Re: Daihatsu
« Válasz #207 Dátum: 2008.11.25 21:41:17 »
Eszerint az oldal szerint is létezik 1.3 turbo, kapaszkodjatok meg:
140(!!) lovas (6400-nál) és 177 Nm a maximuma (3200-nél).
music     

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Daihatsu
« Válasz #208 Dátum: 2008.11.26 09:55:40 »
Eszerint az oldal szerint is létezik 1.3 turbo, kapaszkodjatok meg:
140(!!) lovas (6400-nál) és 177 Nm a maximuma (3200-nél).

No akkor mégiscsak, jól tudtam. Az az igazság, hogy Palaczk katalógjai mindíg egzakt infókkal szolgáltak, ez bizonytalanított el.

Mondjuk csak megjegyzésképpen, nekem ugye a CB23 jelzésű egység van, ugyanakkor a CB100 modell ebben a felsorolásban nincsen benne...
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Daihatsu
« Válasz #209 Dátum: 2008.11.28 01:34:48 »
Eszerint az oldal szerint is létezik 1.3 turbo, kapaszkodjatok meg:
140(!!) lovas (6400-nál) és 177 Nm a maximuma (3200-nél).

No akkor mégiscsak, jól tudtam. Az az igazság, hogy Palaczk katalógjai mindíg egzakt infókkal szolgáltak, ez bizonytalanított el.

Mondjuk csak megjegyzésképpen, nekem ugye a CB23 jelzésű egység van, ugyanakkor a CB100 modell ebben a felsorolásban nincsen benne...

Az oldal különféle Daihatsu modellekbe szerelt különféle motorokat sorol fel! Az 1.3-as turbóval kapcsolatosan ezt írja: "the K3-VET, which - thanks to a turbo and intercooler - generates 103kW at 6400 rpm and 177Nm at 3200 rpm. This engine is fitted to Japanese front-wheel-drive YRV and the Terios 4WD off-roader " - tehát ebbe a két említett, japán belpiaci modellbe szerelték.

Tehát nincs arról szó, hogy a Charade-ot szerelték volna gyárilag ezzel a motorral! Maga az oldal is említi viszont, hogy az utólagos modifikáció lehetősége adott. De a Charade GTti, gyárilag, az ezer köbcentis háromhengeressel volt szerelve.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )