Köszi szépen az infókat
Maradnék a gyári felninél, tetszik is, meg így TS-felnivel eredeti az autó kinézete. Napi használatban van, így tuningot nem tervezek rajta.
Sőt, olyan perverz vagyok, aki azt sem bánja, ha ezeken a szar utakon kicsit ballonosabb a gumi és a nagyobb átmérő miatt picit kevesebbet csal az óra (a 6. fokozat sem tűnik túl kímélőnek, úh nem bánom, ha ugyanannyi motorfordulattal kicsit többet gurul az autó). A téli gumim sajnos csak 185/65 R15-ös, ezt majd cserélni szeretném, de nyárra jó a 16-os kerék, az autó tudása így is meghaladja az enyémet :p
A kérdés azért volt aktuális, mert 205/55 R16-ban nagyobb a választék defekttűrő abroncsokban, amire szükségem lenne (nincs pótkerék).
A versenyfelni biztos jó dolog, bár a peresebb gumi, nagyobb felni együtt sokszor nehezebb is, azzal a fél col plusz szélességgel és egy col plusz átmérővel talán ugyanott lennék rugózatlan tömegben. Bár meggyőzhető vagyok, majd egy személyes találkozó keretében kipróbáljuk, mi a különbség
A szeptember 14-i Cars&Coffee rendezvényre esetleg jöhetne más is