Szerző Téma: Aktív/passzív biztonság  (Megtekintve 92803 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #285 Dátum: 2014.11.08 22:06:49 »
Ez az indiaiak szemszöge, ezt értem. A Suzukit nem értem. Nem rossz nekik, ha kiderül, valahol sz.rt gyártanak a neve alatt?
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #286 Dátum: 2014.11.08 22:10:02 »
Ez az indiaiak szemszöge, ezt értem. A Suzukit nem értem. Nem rossz nekik, ha kiderül, valahol sz.rt gyártanak a neve alatt?
Veszik az autót?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #287 Dátum: 2014.11.08 22:19:49 »
Még igen. De a tömeghisztéria csodákra képes... ;)
music     

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #288 Dátum: 2014.11.08 22:42:04 »
Gondolod Indában ebből tömeghiszti lesz? Főleg, ahogy Palaczk is írta, a robogóról átülő népek körében?...
Gabe 254.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #289 Dátum: 2014.11.08 22:46:10 »
Nem, ott nem. Nem is arra gondoltam. De a Suzuki mondjuk sehol sem tömegtermék.
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #290 Dátum: 2014.11.08 22:48:17 »
Nem, ott nem. Nem is arra gondoltam. De a Suzuki mondjuk sehol sem tömegtermék.
Dehogyisnem. Mi más lenne?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #291 Dátum: 2014.11.09 07:47:09 »
Ácsi, az Indiában gyártott Swiftek nem Suzukik, hanem Marutik.  :innocent:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #292 Dátum: 2014.11.09 12:16:13 »
és az alto?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #293 Dátum: 2014.11.09 15:04:43 »
Ácsi, az Indiában gyártott Swiftek nem Suzukik, hanem Marutik.  :innocent:
A kocsin rajta van, hogy Suzuki.
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #294 Dátum: 2014.11.09 22:39:25 »
Ácsi, az Indiában gyártott Swiftek nem Suzukik, hanem Marutik.  :innocent:
Dehogynem Suzukik, Mester. A gyár neve Maruti-Suzuki, de Suzuki emblémák és feliratok vannak a kocsikon, Suzukiként forgalmazzák őket.

http://www.marutisuzuki.com/
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #295 Dátum: 2014.11.11 19:22:41 »
Dehogynem Suzukik, Mester. A gyár neve Maruti-Suzuki, de Suzuki emblémák és feliratok vannak a kocsikon, Suzukiként forgalmazzák őket.

http://www.marutisuzuki.com/

Aha. Ma is tanultam.  Úgy tudtam - az Alto mintájára -, hogy a kinti gyártásúak Maruti Swift néven operálnak.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #296 Dátum: 2014.11.11 19:33:38 »
Aha. Ma is tanultam.  Úgy tudtam - az Alto mintájára -, hogy a kinti gyártásúak Maruti Swift néven operálnak.
Nem... Suzuki név alatt futnak (az bizonyára ott is jobban cseng, vagy fene tudja, mi lehet az oka).

Ezen, vagyis a "klasszikus" Maruti frissített verzióján bukkant még fel a név - de, látod, az embléma már ezen is Suzuki:

('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #297 Dátum: 2015.02.05 09:24:08 »
Elképesztőnek tartom, hogy ma van olyan ember, aki számára jelentéktelen változás ment végbe az autók aktív és passzív biztonsága terén 20-25 év alatt. Nem is értem...

Íme egy videó, ami igen jól szemlélteti a különbséget, hogy egy 2000 utáni tervezésű kisautó(!!!) esetében micsoda bődületes mértékű az autascella túlélő terének fejlődése a 20-25 éves konstrukcióval szemben.

https://www.youtube.com/watch?v=JreLL9M1d8A

Ha ez nem győzi meg a kétkedőket, akkor semmi sem fogja.
Lehet, hogy az EURONCAP tesztjei hemzsegnek a hibáktól, de youtube-on elérhető az amerikai IIHS szervezet kismilló tesztje, melyek objektívebbek az európainál.
Méghogy nem számít a légzsák, meg 15 év múlva ajánlott cserélni a gyártó szerint... Te jóóó ég! Ilyen sehol nem szerepel leírva SEM.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Corollás Gergő

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1206
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #298 Dátum: 2015.02.05 10:47:56 »
Na igen, ebből a videóból azt hiszem teljesen egyértelművé válik az autók biztonsági fejlődése. Egy modern autóban sem készpénz a túlélés, akármilyen batár is, de én is meg akarom adni az esélyt magamnak is és utasaimnak is a lehetőségeimhez mérten.

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Aktív/passzív biztonság
« Válasz #299 Dátum: 2015.02.05 12:24:08 »
Erdekes, hogy az ùjabb konstrukcioknak a tetejük is behorpad (a film szerint) a szélsö ütközésnél, mig a régieknél merev marad... Biztos igy nyeli el jobban az energiàt, nem?
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos