Na tessék. Mondtam én, hogy az NCAP teszt csak parasztvakítás.
Attól, hogy nem mindenfajta ütközésre vonatkoztatható az eredménye, még minden, csak nem parasztvakítás. Nagyrészt az NCAP teszt érdeme, hogy a vásárlók megtanultak odafigyelni a passzív biztonságra, és ezzel rákényszeríteni a gyártókat az ilyen fejlesztésekre. Ez NEM parasztvakítás.
Ebben az IIHS tesztben egy másfajta (a karosszériát sokkal extrémebben igénybe vevő) ütközést modelleznek. Ez jó dolog, mert ezután a vevők (és a gyártók) majd figyelnek erre is. De ez szvsz semmit nem von le az NCAP érdemeiből.
Te kb. azt mondod, hogy a golyóálló mellény parasztvakítás, mert ha fejbe lőnek, úgyis meghalsz
------------------------
Abban persze igazad van (de ebben eddig is egyetértettünk), hogy nagy tévedés egy ötcsillagos NCAP minősítésű autóban ülve azt hinni, hogy az embernek nem eshet baja.