Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1376520 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #960 Dátum: 2010.08.17 19:05:00 »
yes yes

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #961 Dátum: 2010.08.17 19:35:02 »
Ha figyelembe vettem volta a totálkáros hülyeségeket, soha sem vettem volna 220d-t.
De időben felnyitották a szemem.  :clap:
Téves infó lenne, hogy a 177 lovassal több a gond, mint a többivel? Sajnos más források is erről számolnak be, nemcsak a Népítélet. Neked ki/mivel nyitotta fel a szemed?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #962 Dátum: 2010.08.17 19:36:41 »
Segítsetek már.. Én 1 2003/10.havi 2.0 D avet néztem ki ami kintről lett anno behozva de magánszemélys és magának amit most lecserélt... Bár a km óra állást a toyotanál megnézetem de nérdekelne hogy akkor most ennél lenne tipushiba a lendkerék???? Vagy mi? köszi...
Elég részletesen írtunk már magáról a motorról és a lehetséges hibákról; többet nem nagyon tudnánk hozzátenni.

Viszont hogyhogy behozott autó? Hogyhogy a tulaj hozta be magának? Ez így miért/hogyan érte meg jobban, mintha itthon vette volna? Mikor történt ez a behozatal (mi a kocsi rendszáma)? Most akkor mégsem első gazdás, vagy hogy van ez?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

protko

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 229
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #963 Dátum: 2010.08.28 08:52:35 »
http://www.martincaraudio.hu/m_power_common_rail_digitalis_diesel_chiptuningbox.html
nekem ez az M POWER box van,állítási lehetőség nincs rajta,a fogyasztás az 6liter alatt még nem volt.
Kipróbálnék másikat....
Én ha lecserélem a vasat, a következőn ECU-t programoztatok. Addig kihúzom ezzel.
Kicsivel drágább, cserébe precízebb!
Ők elég jók: http://chipfactory.rs/
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.28 09:41:37 írta kleingy »

'01 2.0 D-4D Liftback -> sold


'06 D5 S80

HUN337

  • Vendég
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #964 Dátum: 2010.08.29 00:20:31 »
DCATnak semmi baja nem lesz ha mindig jó olajat kap (nem a Toyotás szart) és rendszeresen kapja ezt (MAX 15.000). Persze a másik meg az hogy MINDIG rendessen meg kell melegiteni a motort mielött nyomja az ember és hüteni a végén. Plusszban magyarországon nem árt a jobbik dizelt tankolni (V-Power, Evo Neo stb) és minden szerviznél cserélni az üzemanyagszüröt (2000 HUF kb...).
Rallis haverom most nyomja bele a 3ik DCATjába a 200.000ezret, 2 éves a kocsi. Nem megy lassan, söt! és még mindig ugyanolyat meg a kocsija mint az enyém amiben nincs fele annyi KM. megnyugtat az ilyen!

Kristóf

01010011

  • Vendég
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #965 Dátum: 2010.08.30 21:15:22 »
DCATnak semmi baja nem lesz ha mindig jó olajat kap (nem a Toyotás szart) és rendszeresen kapja ezt (MAX 15.000). Persze a másik meg az hogy MINDIG rendessen meg kell melegiteni a motort mielött nyomja az ember és hüteni a végén. Plusszban magyarországon nem árt a jobbik dizelt tankolni (V-Power, Evo Neo stb) és minden szerviznél cserélni az üzemanyagszüröt (2000 HUF kb...).
Rallis haverom most nyomja bele a 3ik DCATjába a 200.000ezret, 2 éves a kocsi. Nem megy lassan, söt! és még mindig ugyanolyat meg a kocsija mint az enyém amiben nincs fele annyi KM. megnyugtat az ilyen!

Kristóf

Nekem behalt a katalizátor. Gariban cserélték.
Ez mitől lehetett? Amit fent leírsz, szigorúan betartom.
Hm?
Te milyen olajat használsz?
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.30 21:17:21 írta 01010011 »

HUN337

  • Vendég
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #966 Dátum: 2010.08.30 22:10:51 »
DCATnak semmi baja nem lesz ha mindig jó olajat kap (nem a Toyotás szart) és rendszeresen kapja ezt (MAX 15.000). Persze a másik meg az hogy MINDIG rendessen meg kell melegiteni a motort mielött nyomja az ember és hüteni a végén. Plusszban magyarországon nem árt a jobbik dizelt tankolni (V-Power, Evo Neo stb) és minden szerviznél cserélni az üzemanyagszüröt (2000 HUF kb...).
Rallis haverom most nyomja bele a 3ik DCATjába a 200.000ezret, 2 éves a kocsi. Nem megy lassan, söt! és még mindig ugyanolyat meg a kocsija mint az enyém amiben nincs fele annyi KM. megnyugtat az ilyen!

Kristóf

Nekem behalt a katalizátor. Gariban cserélték.
Ez mitől lehetett? Amit fent leírsz, szigorúan betartom.
Hm?
Te milyen olajat használsz?

Milyen gyakran jársz a kocsival, és leginkább hol (Város, pálya?), milyen tempóval?
Amugy van egy gyári hiba, a 07es évjáratban javitották ki, valami a katalizátorba vezetö csö túl vékony és hajlamos a dugulásra, nemtom lehet esetleg ez volt nálad is?
üdv!

01010011

  • Vendég
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #967 Dátum: 2010.08.31 10:08:43 »
Milyen gyakran jársz a kocsival, és leginkább hol (Város, pálya?), milyen tempóval?
Amugy van egy gyári hiba, a 07es évjáratban javitották ki, valami a katalizátorba vezetö csö túl vékony és hajlamos a dugulásra, nemtom lehet esetleg ez volt nálad is?
üdv!

Az a vicc, hogy télen sok város volt és semmi baja nem lett az autónak.
Most nyáron szinte hetente mentem pályán 150-300 kilométereket. óra szerint 140-150 tempomattal....
...és nyár végére megadta magát...
nem látok összefüggést. Az nem lehet, hogy sok vizet kapott?

ui:

Te milyen olajat használsz?


HUN337

  • Vendég
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #968 Dátum: 2010.08.31 11:46:35 »
Milyen gyakran jársz a kocsival, és leginkább hol (Város, pálya?), milyen tempóval?
Amugy van egy gyári hiba, a 07es évjáratban javitották ki, valami a katalizátorba vezetö csö túl vékony és hajlamos a dugulásra, nemtom lehet esetleg ez volt nálad is?
üdv!

Az a vicc, hogy télen sok város volt és semmi baja nem lett az autónak.
Most nyáron szinte hetente mentem pályán 150-300 kilométereket. óra szerint 140-150 tempomattal....
...és nyár végére megadta magát...
nem látok összefüggést. Az nem lehet, hogy sok vizet kapott?

ui:

Te milyen olajat használsz?



Hát,

ha télen sok rövidet mentél a városban és a kat nem tudta elérni az üzemeltetési hömérségét ami valahol 800°nál van (ha nem több) simán elöfordulhat hogy elkezdödött lerakódni a genny az oldalán (ahol gyorsan visszahül a kipugáz mert ugye kint hideg van). Aztán ha nem égett ki soha onnan szépen a maradék is betömödhet. Nekem a német szervizben mondták hogy ha ugy érzem gyengul a kocsi mennyek ki a pályára és 15km padló, utánna sokkal tisztább a kat és nem folyt annyit (kiég). Nos a másik meg lehet hogy neked még a vékony csöves cat volt bent gyárilag, ami ugye szériahiba...
De ha gariba cserélték minden jó, nem? :)

Olaj: Igazábaol mindig (1 kivétel) Mobil 1 5W-30 ESP Formula volt benne. Sokat járok gyorsan de még soha nem kellet tölteni bele egy dekét sem. Most viszont a következö olajcserénél Motult fogok próbálni, a Subaruban is az lesz! Na meg a Toyotában németországban is azt raknak bele! Különössen kell rá vigyázni hogy részecskeszürös autóknak engedélyezett olajat kapjon, a Reálszisztémában például azt akartak beleönteni ami éppen volt nyitva, mondván hogy "nálunk minden ezt kapja, mindegy hogy aygo, avensis diesel vagy LS600h. Mondtam nekik hogy OK, 20 perc mulva itt leszek, viszek inkább olajat én... vigyázni kell a szervizekkel... (Mondjuk a Veszprémiek mindig iszonyatossan normálisak!!!!!!! Külön dicséret nekik itt is).
üdv

umisu

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #969 Dátum: 2010.09.04 17:25:15 »
Sziasztok

ave vásárlás előtt állok:

kérdés röviden
1.8 as benzines
vagy
2.0 d4d diesel

végigolvasva a topic nagy részét még mindig vacilálok. Ugyan nem megyek sokat ezért elvileg a benzines a jó választás, de a miértet még mindig nem tudom teljesen megérteni. Ha a diesellel "csak" a lendkerék típushiba és csak 200k körül jön elő akkor ha mondjuk veszek egy 140k-s autót 5 év alatt belerakom a 60k-t és tönkremegy a lendkerék 200k a javítás. Viszont a diesellel olcsóbban megyek kevesebb a kötelező rá és még jobban is megy akkor miért a benzines?

Kérlek benneteket győzzetek meg pro vagy kontra :)


afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #970 Dátum: 2010.09.04 20:18:57 »
A lendkerék nem tudom még típus hiba-e az általad választott T25-nél, de egy turbó vagy befecskendező csere is ez a nagyságrend - befecskendezőből van négy. A rendszeres karbantartás is drágább - több olaj kell bele, kell üzemanyag szűrőt cserélni, etc. De ha megbízható forrásból van az autó, akkor lehet jó a dízel is.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #971 Dátum: 2010.09.04 23:04:19 »
Általában a kevés km és a dízel nem jár együtt. Vagy ha igen, az meg nem eladó. Ritka kivételek akadnak, ám arra várni kell.  :)
         

agentwayne

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 99
    • http://cider.hu
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #972 Dátum: 2010.09.05 07:39:13 »
En kb 2 honapja vettem a 3 eves D-4D 2.0 avensisem, 93.000 Kmrel elso tulajtol.
Tenyleg sokat kellett utana jarni, de mondjuk akkortajt pl volt egy 15.000 (!) kmes szinten 3 eves ave is a piacon, szinten D-4D. Leinformaltam es tenyleg annyi volt az autoban. Azthiszem 4.5 Mrol indult az ara es vegul 4.150ert ment el.
Nekem sajnos nem felelt meg mert kombit szerettem volna es ezust szinut :) ez pedig oliva zold volt es sedan.
Raadasul az enyem meg siman olcsobb is volt. Nekem az volt a lenyeg, hogy ne erje el a 100.000 kmt es tudjak ra venni extra garit. Amit mar meg is tettem, vettem 2 evet es majd meg 2t tudok vasarolni ha ugy dontok kesobb.

Egyebkent azt meg tudnatok mondani PONTOSAN mennyire porgessem porgessem a motort indlas utan melegedes elott, mekkora fordulatig, mikor valtsak? Mi a legegeszsegesebb neki?
(Eddig csak benzines autoim voltak, nem kellett ilyen szinten foglalkoznom ezzel)
Uzemi homersekleten mennyire erdemes "huzatni", hogy a legjobb fogyasztast erjem el? Valahogy (a computer szerint) 7.2 ala meg nem nagyon ment az atlagom (varos / palya vegyesen).
Kronologia:  1994 - Toyota Corolla Wagon 1.4 XLi   >   2003 - Toyota Corolla HB 1.6 VVT-i   >   2010 - '07 Toyota Avensis Wagon 2.0 D-4D

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #973 Dátum: 2010.09.05 08:38:37 »
Max 2000Rpm, ügyesen közlekedve nem fogja meg enni a gatyádat!

kzsolti

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #974 Dátum: 2010.10.25 17:39:58 »
Sziasztok!

Nekem egy 2004-es D4D 2000 Avensisem van.
A gondom az, hogy ha felmelegszik a motor nehezen indul el, csak 3-4 próbálkozás után. Hidegen ez a probléma nincs meg.(még)
Gondolom ez nem egyedi eset mert a fórumon már láttam feltéve a  kérdést, csak konkrét választ nem nagyon találtam meg.
Tud esetleg valaki tapasztalatból segíteni?

Előre is köszönöm.