Szerző Téma: T22 Avensis és minden mi róla szól  (Megtekintve 786514 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2700 Dátum: 2015.12.03 10:25:47 »
Vannak telibe fényezett modellek (ez nem tudom mitől függ), de ennél furcsa, hogy a lökhárító ilyen, az ajtó pedig nem. Szokatlan volt a látvány, egyébként tetszene.
Ez kizárólag a nyugat-EU-i piacra gyártott STYLE felszereltség tartalmazta, sem a Terra, sem a SOL. Ennél az autónál ez az eltérés (lökös és oldallécek) semmiképpen nem gyári, oka van.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2701 Dátum: 2015.12.03 10:54:50 »
Ez kizárólag a nyugat-EU-i piacra gyártott STYLE felszereltség tartalmazta, sem a Terra, sem a SOL. Ennél az autónál ez az eltérés (lökös és oldallécek) semmiképpen nem gyári, oka van.
Azért egy teenager korú kocsinál nem kéne rossz néven venni, ha a lökhárító újra fényezve van ;)
(max jobban meg kell nézni mögötte, lehetett-e sérülve :hmmmm: )

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2702 Dátum: 2015.12.03 11:26:03 »
Azért egy teenager korú kocsinál nem kéne rossz néven venni, ha a lökhárító újra fényezve van ;)
(max jobban meg kell nézni mögötte, lehetett-e sérülve :hmmmm: )
Persze, csak a tényt írtam, hogy ez így ebben a formában nem gyári. Bár, fényezésnél erre igazán figyelhettek volna...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

djapple

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
    • djalma.hu
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2703 Dátum: 2015.12.03 16:23:33 »
Sziasztok!

Még új vagyok, de rögtön két dologban kérném a segítséget, esetleg ötletet. Nemrég vettem az autót 98' Avensis 1.6 benzin liftback. Kaptam hozzá 3 db kulcsot, amiből csak az egyiken van elektronika, ami vezérli a központit és a gyári riasztót.Ha bezárom az elektronikával és a pótkulccsal nyitom az ajtót nem kapcsolja le a riasztót és tiltja a gyújtást.Kellene még egy elektronika, mert ha ez az egy behal az nagy szívás lesz :( Bementem egy márkakereskedésbe ahol tudnak hozni, de annyiért, hogy ahhoz el kellene adnom az egyik vesémet ::) Valami olcsóbb, de működőképes megoldás, ötlet kellene ;) A másik gondom a vezetőoldali központi zár motorom kezd behalni, azt hol érdemes nézni hozzá és kb. milyen árban kapok?A segítséget és az ötleteket előre is köszönöm.

Üdv,
Alma

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2704 Dátum: 2015.12.03 17:34:05 »
djapple!

Furcsa, hogy 3 kulcsból csak egy teljes értékű! Nekem is 3 kulcsom van! 2 teljes értékű távirányítós(fekete), 1 pedig (szürke) szervízkulcs, ami csak az ajtónyitásra, indításra jó!  :hmmmm:
A központizár motor "univerzális" vátozatban ~1000 Ft valamelyik webáruházban...
De lehet, hogy nálad csak szorul valami, és azért " kezd behalni"... valamelyik "barkács hajlamú" műszerész biztosan minimális alkatrész költséggel megjavítja... :yes:

Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

banda

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2705 Dátum: 2015.12.03 17:46:44 »
Persze, csak a tényt írtam, hogy ez így ebben a formában nem gyári. Bár, fényezésnél erre igazán figyelhettek volna...
Persze, igazad van és köszönöm! :)

Ebben a formában szedett-vedettnek tartom, olyantól nem vennék autót, aki nem figyel erre. Nem hiszem, hogy sokkal nehezebb lenne kimaszkolni és úgy fényezni. Bár az is lehet, hogy kompletten vettek rá bontottat és épp ilyen volt.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2706 Dátum: 2015.12.03 18:35:06 »

Persze, igazad van és köszönöm! :)

Ebben a formában szedett-vedettnek tartom, olyantól nem vennék autót, aki nem figyel erre. Nem hiszem, hogy sokkal nehezebb lenne kimaszkolni és úgy fényezni. Bár az is lehet, hogy kompletten vettek rá bontottat és épp ilyen volt.
Ja, lehet. Egyébként, ha az érzésem nem csal, ennek is két részes a lökhárítója, mint a korabeli Corollaknak. Szakszerűen szét lehet szedni és csak azt a részt fényezni, amelyik rászorul.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2707 Dátum: 2015.12.04 08:07:06 »
Ja, lehet. Egyébként, ha az érzésem nem csal, ennek is két részes a lökhárítója, mint a korabeli Corollaknak. Szakszerűen szét lehet szedni és csak azt a részt fényezni, amelyik rászorul.

Az első lökhárító egy nagy darab, nem lehet szétszedni.
Szereltem már le, meg itt is látható.
Maszkolni kell, ráadásul úgy, hogy az alja fényezett, a közepe nem, a legteteje megint fényezett és az elválasztás nem túl egzakt vonal. Ettől még meg lehetett volna csinálni...

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2708 Dátum: 2015.12.05 22:21:06 »
Sziasztok!

Egy olyan kérdésnek szeretnék végre a végére járni, hogy az általánosság szerint ugyebár dízel autó inkább való hosszú távokra, és nem városi környezetbe. No de szerintem senki nem használja úgy a dízel üzemű autóját, hogy beleül, és sosem megy vele kevesebbet, mint 100 km. El kell menni a helyi bevásárlóközpontba, óvodába, iskolába, gyerekekért stb. Tehát rövid távokra is kell használni nem is olyan keveset. Ez ugye hideg indításokat, és hidegen használó motort jelent. Biztos nem ez a legeslegjobb a dízel motor számára, de szerintem azért nem olyan szörnyű a helyzet ahogy néha leírják a dízel "ellenesek". Nos ti mit gondoltok mennyire fontos kérdés ez ezeknél a D4D motoroknál?

A másik kérdésem, hogy ennek a motornak kb. mennyi távra van szüksége, hogy teljesen bemelegedjen normál városi használat mellett? kb 15 km-re van a munkahelyem, vajon be tud melegedni ilyen távon? Persze indítás után melegítem, s nem azonnal indulok neki, és nem is nyélgázon. No meg azért 1-2 havonta használjuk városon kívül is, hosszabb távra. Úgy érzem ilyen használat mellett hosszú távon hű társam lehet ez a 2003-as T22-es. Mit gondoltok?

Üdv,
Ádám

Ha már megvetted a kocsit, akkor mindegy. De egy tizenéves dízelautót az általad leírt körülmények közti használatra semmiképpen nem vennék.
Nekem anno volt kétliteres benzines Avensisem, és azzal 9 liter alatt tudtam maradni mindig. Nem gyilkolásztam, ez tény, és kerültem a dugókat, amennyire lehetett, de akkor is tisztességes fogyasztásra volt képes okos vezetéssel.
music     

simico

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 61
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2709 Dátum: 2015.12.07 13:33:16 »
Ablaktörlőből van valami bevált típus vagy inkább hatezer-valahányszázért a szalonból a gyári? Naívan vettem kétszáz forintért új gumikat (minek dobjam ki az egészet, ha csak a gumi ment tönkre), de ahogy nézem úgy be van fogva az egyik végük a karba, hogy én azt sérülés nélkül nem nagyon tudom kibányászni, illetve az újat berakni. Feleslegesen nem kísérleteznék mindenféle ablaktörlőkkel, ha egyik se olyan jó (tartós, jól töröl, 130-nál is a szélvédőn marad, stb) mint a gyári. Nekem nem vészes a gyári ára, csak macerás eljutnom a remek nyitvatartási időkben a szalonba - webshop, autósbolt, ne adj' isten tecsó meg este és hétvégén is nyitva.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2710 Dátum: 2015.12.07 14:10:55 »
Ablaktörlőből van valami bevált típus vagy inkább hatezer-valahányszázért a szalonból a gyári? Naívan vettem kétszáz forintért új gumikat (minek dobjam ki az egészet, ha csak a gumi ment tönkre), de ahogy nézem úgy be van fogva az egyik végük a karba, hogy én azt sérülés nélkül nem nagyon tudom kibányászni, illetve az újat berakni. Feleslegesen nem kísérleteznék mindenféle ablaktörlőkkel, ha egyik se olyan jó (tartós, jól töröl, 130-nál is a szélvédőn marad, stb) mint a gyári. Nekem nem vészes a gyári ára, csak macerás eljutnom a remek nyitvatartási időkben a szalonba - webshop, autósbolt, ne adj' isten tecsó meg este és hétvégén is nyitva.

Bosoko!
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2711 Dátum: 2015.12.07 15:56:27 »
+1 a Bosoko-ra!  :yes: ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2712 Dátum: 2015.12.07 20:43:04 »
Bosoko!
Ennek hol lehet utána nézni - google csak boltokat talál nekem? Elég olcsónak tünik, és ha jól látom simán felrakható a mostani helyére, nem kell "multi" verziót venni T22-nél.
(És hogy legyen valami infó is a T22 ablaktörlő méretei:
- elöl 450 és 530 mm
- hátul: Liftback 500mm, Wagon 340mm)
Attila 31
  - Avensis
- Prius

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2713 Dátum: 2015.12.08 21:26:22 »

Ennek hol lehet utána nézni - google csak boltokat talál nekem? Elég olcsónak tünik, és ha jól látom simán felrakható a mostani helyére, nem kell "multi" verziót venni T22-nél.
(És hogy legyen valami infó is a T22 ablaktörlő méretei:
- elöl 450 és 530 mm
- hátul: Liftback 500mm, Wagon 340mm)
Én anno a Marsó Guminál vettél akciósan 1290Ft-ért darabját. 3 éve van fent, még mindig csík nélkül töröl...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #2714 Dátum: 2015.12.09 09:02:56 »
Boltot azt én is találtam - bár ahogy az árakat nézem ez a legkisebb gond.
Attila 31
  - Avensis
- Prius