Van rá észérv, mégpedig a presztízs hiánya a célközönség szemében. De nézzük a dolgok jó oldalát. Még mindig nagyobb a Lexus elismertsége Európában, és jobbak az eladásai is, mint pl. az Infiniti-nek vagy az Acurának, mert innen nézve félig teli a pohár.
Azért valljuk be nagyon nehéz dolga is van, hiszen itt van eleve a Merci BMW Audi trió fészke és nem tegnap óta. Nyílván nem fognak a németek elpártolni ezektől a márkáktól egyik napról a másikra, Lexust sokan nem is ismerik még mindig, meg azt sem, hogy megbízhatóságban mennyire kiemelkedőek a kezdetektől fogva, így nem is gondolkodnak el váltáson. Talán majd jövőben változik kicsit a helyzet, mert egyre több Lexus reklám van ma már, népszerűsítik a modelleket, ismertebb lesz, jobban beivódik létezésük a tudatba.
Japánban sem evidens a helyzet, mert ott meg 2005-ben nyílt meg az első Lexus kereskedés. Ezt mondjuk nem értem, miért kellett várni ilyen sokáig, USA-ban hamarabb népszerűbb lett, na jó talán ott nagyobb is a piaca. 2011-ben pl. Japánban kb. annyi Lexus kelt el mint Európában (~42.000) míg USA-ban ~198.000 db.
Remek minőségi autók, nagyon remélem, hogy az eladási számok Európában csak növekedni fognak évről évre és egyre több német autó fan fogja felismerni, hogy van élet Mercin, BMW-n, Audin túl is.