Miért 6000-nél? Akkor kéne csak felválts, amikor leszabályoz. Ha korábban váltasz, azzal a következő fokozatban alacsonyabb lesz a fordulatszám, ergo romlik a gyorsulás.
Nekem stressz, ahogy a felpörgetett motor bőg, maximális igénybevételnek kitéve kopik, és közben zabálja az üzemanyagot.
Az örömet a vezetésben számomra az okozza, ha a motor alulról, erőből, elegánsan képes megindulni - haladni, de közben nem teljesen kizsigerelni a technikát: ez ad nekem örömet
Miért 6000-nél? Mert ott adja le a legnagyobb teljesítményt (129 ló) és mert ott volt kedvem váltani, de látom a lényeget nem értelmezted:
12 mp 50-120 km / h , azt próbáltam ezzel mondani, hogy jól megy a kicsike, ha kicsit megpörgetik.
Ha Neked stressz ha bőg egy motor, akkor soha ne menj gyorsulási versenyekre, mert elsírnád magad.
Ha attól egy VVTI motor sérül, hogy párszor 4000 fölé pörgetik, akkor ott komoly gondok vannak, tekintve, hogy alapból ott a váltakozó szelepvezérlés "határa".
Miért mennek akkor a VVTI-k 4000 felett jobban, ha ez árt nekik? Szerinted ez nem ellentmondásos egy kicsit?
Szerinted a Corolla TS-ek is tönkre mennek gyorsan, mert pörgetik őket 6000 felett is?