Hú de kipróbálnék egy ilyen dízel Corit! A bikicsunáj (dízel 206-os) vezetése is bejött, bár az elején fura volt. Kiderült, hogy itt nyomni kell a gázt, ha azt akarom, hogy menjen, mert a turbó vmi 2500 körül kezd tán élni (fene nézte), de akkor aztán szedi a kerekeit. Meglepő volt, hogy viszont ötvennél nem bírta az ötödiket.
Igaz amit írsz, de egy kis módositással, legalább is a dieseleknél amit én használtam. Már alapból 5x annyi gázt kell nyomni mint a benzineseknél (feleségem mikor elöször ment az 55 Le 123/220-as (1490kg) mercinkkel kiszállt a kocsiból, hogy meg se mozdul a kocsi pedig már félig benyomta a gázpedált
a Swift annyi gáznál már kipörgött volna) A turbó közbelépését a d4d-nél alig érezni, folyamatossan gyorsul. Nekem l 50-nél más simán megy 5.ben, igaz nevezhető gyorsulás 60-tól van.