Szia!
Erre igy nehéz mit írni, ezer oka lehet, nállam pl, ugyanezt csinálta, azért mert kifogyott a benzin.
De hasonló tüneteket produkált az, hogy a pillangószelep megszorult. Még a hibakódok között is volt egyforma, mivel az autó nem tudja 100% ig, biztosra, hogy mi okozza a hibát.
Olvastass ki egy hibakódot, és az alapján el lehet indulni. Anélkül maximum találgatni lehet.
Sajnos az sem ad 100% osan biztos infot, de legalább lehet tudni merre kell keresni, és a hibaforrást le lehet szűkíteni, 2-3 komponensre.
Az hogy nem indul a benzinmotor, ezer féle oka lehet, senki nem fogja ennyiből megmondani, hogy ez a baja. (max találgatni lehet, aztán vagy bejön vagy nem, de ennyi erőből lottózni is elkezdhetsz.)
Akár biztosítékkal is lehet gond, bár annak azért kisebb az esélye. Én a kis akkumulátorra tippelnék 70% ot, az a baj, ha a bikázás nem megfelelő, pl, a másik autó akkumulátora is gyenge, vagy rossz az érintkezés, akkor ahhoz kevés az áram, hogy a nagyfeszültségű relék is behúzzanak. (de ez is csak egy tipp)
Csak hogy lásd milyen apróságokon múlhat a dolog. A lexusomat elvittem szervízbe, de mivel LPG rendszer van benne, mondták, hogy hatástalanítani kell a rendszert.
A hatástalanítás, az LPG áramellátásának a kiiktatásból állt (biztosíték eltávolítás), + a mágnesszelep kiiktatásából.
Állok ki a szerviz udvarából, a kocsi leáll, akku sarut leveszem, visszarakom, a folyamat megismétlődik. Kénytelen voltam a kocsit otthagyni a szervízben.
A gondot az okozta, hogy az akkumulátort lekötötték, ez beleírt egy hibát a CPU ba, amitől az autó leállt.
De a hibát nem lehetett törölni. A szervízben 2 óra munka után (legalábbis ennyit számláztak) rájöttek arra, hogy az LPG rendszer biztosítékát vissza kell tenni.
Ez után ki lehetett törlni a hibakódot a rendszerből, és az autó azóta is hiba nélkül üzemel.
Nem lehet, hogy a nagy akkunak a főkapcsolóját lekapcsolták, és nincs rendesen visszakapcsolva?