Sziasztok, Volatm ma lent Dunaújvárosban megnézni a kocsit, hát nem voltam elragadtatva, volt vele egy őzikegázolás, és cserélni kellett az első lököst, meg az kinyomta a két első sárvédő elemet is, úgyhogy azokat is, de oylan silány minőségben lettek lefújva(cascora SZAKszervízben...), hogy ahol valami kis behatás érte, egyszerűen foszlik le róla a festék...
Meg ami még ijesztő volt, hogy amikor először beindította, és kiparkolt vele, furcsa ciripelő hangot adott, amikor elindult előre és hátra, de ez csak az első beindításnál volt, amikor elvittük próbakörre, már nem tudtuk reprodukálni a hangot. Nincs ötletetek? Amiatt nem lehet valami, h többet állt egy helyben?
Amúgy az autó jól húzott, meg a Remus dob hangja álomszép volt, a TTE rugók a kanyarban hozták a formájukat, de azért látszott az autón, hogy nemnagyon vigyáztak rá, és szét van hajtva.
Ráadásul ez a dob és a felni egy előző autójáról(Mazda 323) lett átrakva, és a felni már rendesen karcos volt, a dob meg lógott, mivel ki volt szakadva belőle az egyik rögzítő konzol....
Végül abban állapodtunk meg, hogy engem 2 millió fölött semmiképp sem érdekel, de akkor is csak úgy, ha előtte átnézetem alaposan szerelővel.
Az a fekete nem rossz, de az a baj, hogy lehetőleg 3ajtósat szeretnék, és a tapasztalatok után valami női tulajtól, bár ők is tudnak érdekes dolgokat művelni