Amikor először csajt dugtál,azé annak is tudtad,hogy állj neki,nem?
Ez se lesz bonyolultabb!;)
Tehát!
Műszerfal kivétele E11-nél a sorrend kb.igy fest:
-Kormány lebillent a kis állítókarral legalsó állásba.
-Fölső takaró müanyag részét ronggyal letakar,h ne karc össze.
-Az óracsoport fekete keretén fölső íven van 2kis csavar,azt kivesz.
-Keret kiemelve.
-Óracsoportot 3pici csavar fogja,azokat kivesz. Bal alsónál vigyázz,le ne essen alatta lévő "fekete lyukba"
-Motorháztető felnyit, blokkból a km spirál alu rögzítőcsavarja kicsavar,a blokkon alul,a tüzfal felőli részen találod,érzéssel betolod pár centit a spirált utastér felé.
-visszaülsz kormányhoz,óracsoportot kihúzod amig a kezed be nem fér mögé és lekapcsolod a 4db csatlakozót meg a km spirált,majd kibűvészkeded kormány fölött.
4nagy szürke foglalatt,meg sok sok kicsi fekete lesz benne!
- visszaszerelés értelemszerűen!