Zakopane-Dunakeszi távon végig klímázva 4,0 lett az átlagfogyi.
Ez tényleg szép érték.-)
Néhány hete lemértem a kerekeket:
Gyári kff 5x15 felni + első szerelt Dunlop (H) 16,8 kg
lemezfelni 5x15 +Michelin A4 (T) 14,6 kg
Sajnos a gyári kff nem igazán könnyű, és a magasabb sebességindex miatt a nyári gumi is nehezebb.
Csipogó hangjelzés:
a) rádió állomás keresés/váltásnál
b) jegesedés veszélye esetén (bár ekkor lehet csak a hőfokjelző villog, de én 1 csippanásra emlékszem)
c) kulcs hatótávon kívül
d) biztonsági öv be nem kötése/ kikapcsolása ( a széles gyereküléseket, ülésmagasítókat nem nagyon szereti)
e) elektromos hajtásmód végének előjelzése
f) "indítás" után túl gyors "sebességbe" rakáskor (vasúti sorompónál jártam így)
g) a hegymeneti elindulás/ csúszós út funkció be/ ki, illetve hibája esetén
Nekem utoljára a szélvédő napfény elleni letakarásakor kezdett csipogni, beültem , az indító gomb benyomásakor a sárga hegymenet/csúszós út/ESP lámpa égve maradt, hibakód nem volt, a gázpedállal beindítottam a motort és kialudt a lámpa. Majd a hamarosan esedékes kötelező szerviznél ránézetek. Lehet vmi alattomos szoftverhiba is.-(
Azért elég röhejesek ezek az értelmezhetetlen csippanások amikor ott van a középső kijelző.