Kivitelezés:
Csálé, nem egyenletes hézaggal felrakott lökösök (BH, JE), kifordult narancssárga nagyfesz vez. tartó az "alvázon", lakkozatlan lemez a hátsó ajtó alatt. Rozsdafoltok -(( 1-2 csavaron, kipufogón, futómű és fék alkatrészeken.
Tervezés:
Fura törések, átmenet nélküli élek (E lámpák teteje-motorház, hátsó ajtók-hátsó sárvédő lemez, belül E ajtó borítás- -műszerfal)
nagy hézagok az ajtók és a karosszéria között. Persze ezekkel együtt lehet élni, de ügyelhettek volna rájuk.
Amivel minden használatkor találkozom, az az utastérben a pakolóhelyek hiánya, valamint a csend után a gyengének tűnő hangszigetelés. Utóbbi lehet, hogy normál autónál nem tűnne fel.
Ez messze nem azt jelenti, hogy nem vagyok elégedett az autóval, ilyen jó, és viszonylag olcsón fenntartható autóm még sosem volt, beleértve a rengeteg cégest is-). Ráadásul meglepően kényelmes, az E12-nél pihentetőbben lehet vele hosszútávon is utazni.