Én napi 6-8 órát írtam, nem 2-t... Az ég és föld.
Meglep, amit az Avensisről írsz... Miben találod jobbnak a Priust, pályán? A tempomaton kívül mást nem nagyon tudok elképzelni, úgy, hogy Avensisünk van (szerencsére tempomatos), és vezettem Prius II-est, pályán, több mint 600 km-en át.
Úgy, hogy be-becsúsznak hosszabb menetek is, nemigen látok különbséget a napi 2:40 (ez nem mind pálya) és a 6-8 óra között. Ugyanis napközben nem pihenek, hanem dolgozom.
Igen, az én Avensisemben nincs tempomat (valamint I-es, nem II-es), de azt lehet bele szerelni utólag is, nem erre gondoltam. Kezdjük azzal, hogy automata (még pályán is kell váltogatni néha, valamint az indulásnál és az érkezésnél tuti van országúti, városi forgalom is), aztán a magasabb üléspozíció hosszabb távon sokkal kényelmesebb, a magasabb, szellősebb utastér (elöl, mert hátul fordul a kocka) pedig kellemesebb. Számomra a két autó autópályán nagyjából ugyanazt a komfortot nyújtja, az eltérések elég aprók.