Szilvi szinproblémájára én azt mondom, hogy ha már fehér, akkor gyöngyház. A sima fehér pár évesen már csak polírozgatva jó, hiszen fekete lefolyások, stb. lesz a fényezésen. Viszont egy gyöngyház sokkal tartósabb, sokáig szép és különleges kinézetet biztosít az autónak.
Az hogy milyen javítani, had ne a tulaj gondja legyen. De pl. nálunk a festők hibátlanúl csinálták ezt a színt, míg a régi Ave pezsgőmetálja feladja a leckét... Szóval emiatt nehogymár csunya autója legyen. Mindent meg lehet javítani szépen, és egy sima fehéret is el lehet rontani!
Mindezek ellenére most divat a fehér, úgyhogy én nem azt vennék a helyében, hanem türkízt.
Neked nem hiányzik a szabadonfutó (vagy vitorlázó) üzemmód? Amint elveszem a gázt, rögtön utánozza a motorféket, pedig sokszor jó lenne "üresben" gurulni.
A tiédből kihagyták a váltó N pozícióját?
PalaczkMindenképpen veled értenék egyet! Bakker bevezettek 99-ben egy új modell új névvel, kikiáltották kisnagynak, hogy pici, ámbár variálható, praktikus, végtelenül istenítették a középre tett távoli órát és a tologatható hátsó üléssort (megjegyzem, nekem ezek tetszenek is). Erre most kihoznak egy utódot pont azok nélkül a dolgok nélkül amitől Yaris volt a Yaris. Nesze neked következetesség!
A hátsó üléssor variálását sokmindennel lehet magyarázni (súlycsökkentés, hybrig miatt tervezték már eleve így, stb...), de valójában inkább spórolás! Hiszen a hybridnél kicsit más a padlólemez azon a részen (tank felfogatás, stb.) tehát attól még a sima Yarisba lehetett volna még mindig tologatható...