szkaresz!
Alapjában véve milyen időközönként tanácsos polírozni az autót? Mi a tapasztalatod?
Tételezzük fel, hogy kézzel csinálva én évente 2X, tavasszal, és tél előtt ősszel szoktam.
A gépi és a kézi polírozás között van-e látványos különbség, feltételezve, hogy ugyanolyan szerrel csinálja az ember? (leszámítva a munkaidőt, csakis az eredményre koncentrálva)
Most, hogy lemostam az autót csütörtökön, észrevettem, hogy a hátsó lökhárító felső részén a lakk réteg szó szerint hólyagosan, kis pontokban pattogzik fel. Ez lehet "csak" az útszóró sótól, hogy megmarta, vagy a ráfagyott jég-hó szedte fel. Lehet-e ezen polírral segíteni, vagy csakis az újrafényezés a megoldás?
Köszi a válaszokat.
Polírozni csak akkor kell,ha látványosan karcos,vagy matt az autó...inkább waxolni érdemes....elvileg egy jó minőségű wax,az kibírja fél-1évig,de én havonta átszoktam rántani!!
Gépi polírral sokkal szebb,látványosabb,és a karcokat jobban eltünteti!! Kézzel nem fogsz tudni olyan erővel,és tempóval dörzsölni mint géppel,és ez a polírszemcsék miatt fontos!!
Ami kifejezettem gépi políranyag,azt nem fogod tudni kézzel eldolgozni!! Waxolni viszont lehet kézzel,de a szebb eredmény érdekében érdemes ilyen bárányszőr szerű koronggal meggépelni!!
Ha nem marta meg a színig a lakkot,akkor polírral lehet rajt segíteni!! Ha megmarta akkor fényezés!! De az már az a kategória hogy 2000-es vagy 3000-es vizespapír és utána polírgép!!
De neki ne állj ha nem értesz hozzá,mert nagy kárt lehet csinálni vele!!