Ha tudtam volna a hiányáról én is elengedem egy morgással, de mivel nem feltételeztem, ezért nyugodtam használtam várva a jelre, és így jócskán kicsúsztam a ciklusból, nem tudva mennyit ártottam vele.
Totál minden bántás nélkül, ha de ennyire zéró infód se volt a kocsiról/márkáról, mielőtt megvetted és utána se olvastál (kezelési, kérdezés, bármi)?
Bocs, csak nekem fura, aki kvázi kívülről-belülről azelőtt ismertem a Corollámat, mielőtt megvettem volna valójában, annyira rá voltam állva...
A bicskakulcsot sztem amúgy felejtsd el, én full rá voltam kattanva, de csak gányolva lehetne normálisat összehozni belőle, mert nem az olcsó, filléres tolla van (létezik TOY43 és 47) és iszonyú bumszli a bicska rész (a gyári, páromnak az van), szóval lemondtam róla, pedig a komplett Alit átnyálaztam egy éve, amikor meglett az enyém. Egyszerűen nem éri meg, hogy egy kétszer akkora dögöt csináljak a meglévő kulcsból.
Az sem mindegy ugye, miből ül át az ember, mik az elvárásai, én egy 19 éves Corollából ültem át, előtte egy 28 éves Kadettem volt, minimálisak voltak az igényeim, azokat bőven túlteljesíti az Avensis.
A T25-nél említettél anno ülést ismerősödnél, hogy valami nem állítható a tiedben már. Az övében véletlen nem egy angol jobb egy van...? Mert itthon egyetlen Toyotánál sem láttam, hogy csont ugyanazokat a funkciókat adná az anyós mint a vezetőülés. Minden Toyotában butább.
szerk: asszem ennek a nagy részét nem neked akartam