Na azért egy Corolla 1,4 D4D-vel bármelyik pirosnál kiállok egy gyorsulásra. :vag2: Az MMT-nek még elõnyt is adok. :kacsint: Persze elismerem, rumalgasságban lehet, a kútnál viszont biztosan alul maradnék.
0-100-ra az egyetlen, amiben megverhetnéd a az 1.4-es dízelt :kacsint:
De itt most 2.0 dízelrõl volt szó, ami még az 1.4-est is legyorsulja, rugalmasságban pedig ég és föld.
Na meg a vételárban! :nagymosoly: A 2.0 dízelrõl meg ugye ne is beszéljünk. Több, mint 1M volt a felára.
Amúgy tudom, hogy igazad van. A mai modern dízelek már (madjnem) minden tulajdonságukban elverik a benyásokat. Az éns szívem is húzott a kályha felé, csak még nagyon sokszor elõfordul, hogy a gázpedál a padlólemeznek koppan és a fordulat a pirosig szalad.
Ilyenkor arcomra kiül a boldogság, viszont a dízelt sajnálnám. A másik érvem (az ár mellett) az volt, hogy évente max 15-16e Km-t megyek.
Tényleg, írtam a "zörejek"-hez, de ha itt vagy, megkérdezlek: Szerinted mi nyekereghet jobb hátul? Akkor hallatszik, ha mondjuk feljárok egy patkára, fekvõrendõrre vagy jobbra-balra húzom a kormányt. Ötlet