Hi to All,
kb lement már 3e km... fogyasztás átlagban 4,2, és ebben benne vannak sietős országúti menetek. No probléma, lassan jön a kötelező, ami kissé aggaszt. Korábbi tapasztalataim alapján jelenleg nem ápolok túl sok bizodalmat a márkaszervizekkel kapcsolatban. Gondolkodtam ugyan egy Méta rendszerű blokkolásgátló beszerelésén a márkaszervízben, de mikor az értékesítő kolléga nem tudta, hogy hol blokkolják az elektronikus jelet a riasztóval, továbbá semmiféle további információt nem akart nyújtani, úgy döntöttem egyenlőre a casco és a zárt garázs a védelem.
Talán a Duett kft normálisabb lesz, pont emiatt gondolkodom, kollégám Alfa-jának olajcseréje során ami 45eFt-ba került nem cserélte le a márka szerviz az olajszűrőt. Hm....sajnos azt kell, hogy lássam továbbra sem kell nagyon bízni senkiben sem, legalábbis amit nem szabad szememmel látok. Más forrásból is értesültem, az értékesítők nem épp a legkedvesebb formájukat hozzák, több panaszt is hallottam, és nem átlagember volt egyik ügyfél sem....
Mondhatnám a konkrét esetet, de nem szeretnék senkinek sem kellemetlen perceket okozni. Csak csendben megjegyeztem.
Ja tényleg tegnap este riadtam vettem észre, hogy kijelzett a keréknyomás ellenőrző hibaikonja a műszerfalon, na mondom ez is kezdi.
Ma reggel elővadásztam a gyári melléklet szivargyujtós mini kompresszort.
Munka után aztán a parkolóban felpumpáltam a négy kereket, és lás csodát, a hibaüzenet eltűnt.
Tudja valaki, meddig jó a szenzorban az ellem? Egyáltalán hol van itt az érzékelő és mekkora az elem?
Az ebay-on olyan nagy bunkónak látom, de az én kocsimon nem látok ló..... se.
Apropó még vagy 2 hónapja rákérdeztem a szervizben az értékesítőre, mennyibe kerülne a Touch 2 gps-vel...aszonták 500e.... még jó hogy egy bizonyos felszereltség mellett csak 200e ha jól látom, mint extra, persze persze mondhatnánk az kitermeli a dolgot...hát nem tudom.
Hála a jó égnek többet is találtam alig használtakat kevesebb mint 400euro-ért, először csak a dánok tűntek fel 500-ért de aztán találtam olcsóbbat. Ha jól látom a GPS az külön tétel.
Kamerát még keresem, a mobil tükrözésre is láttam szerkezetet, bár ezek még kérdést képeznek.
A kocsit továbbra is szeretem, bár így 3e km után meg kell jegyeznem, az autó kevesebbet fogyasztana, ha nagyobb lenne az aku. Továbbá hidegen mindig-mindig beindul a benzinmotor, ezért én nem nevezném űber takarékosnak, pusztán takarékos kocsinak. Ahhoz, hogy brutál legyen a fogyasztás rövid távokon mondjuk 5 km, amennyire én lakom a melóhelytől, kell bele az állófűtés szvsz, erősen gondolkodom is rajta.
Na most jöhet a kritika ha valaki ki akarja adni magából.