Oszt' ki nem sz@rja le , hogy pazarolja a teret ?
Hadd említsem szerény személyemet. Amikor mindennap meg kell harcolnod a parkolóhelyért, akkor egyszerre fontossá válik az autó hosszára jutó csomag-, és utastéri literek száma. Egy 4,4 méteres autóban 300 literes csomagtartó egy kicsit húzós.
Ezt utáltam pl. a Daewoo Nexiában: egy átfazonírozott Kadett volt, de annál 30 centivel hosszabb; ahol a növekmény a lökhárítókat erősítette - optikailag.
Kicsit sajátos magyar probléma , hogy mi sok autót nem arra használunk , mint amire tervezték őket - anyagi okokból :roll: ... Azt akarom ezzel mondani , hogy az az ideális eset , ha az embernek van elég pénze arra , hogy tartson egy nagy (vagy legalábbis közepes) autót utazásra , közös családi kiruccanásokra , ilyesmire ; és mellette egy kis városi futkosót .
Ha csak egy autót tudsz venni/fenntartani , akkor persze ott a dilemma , hogy melyik irányba vállald a kompromisszumot :roll: ... Az én döntésem úgy néz ki , hogy inkább vállalom a nehézséget a városi forgalomban , de legyen körülöttem egy nagy karosszéria ; de persze ettől még megértem azokat is , akiknek mások a prioritásaik .
Ja , és persze ezért nyüzsögnek nálunk ezek a kényszerszülte , és ennek megfelelően gyakran csúnya öszvérek , lásd lépcsőshátú kisautó :roll: