De nem, mert úgy van írva hogy : VALVE CLEARANCE HOT, alatta a 0.20, 0.30, mellette meg a 0.0?, ez nem látszódik, de sztem ez ugyanaz csak inch-ben.. Úgyhogy a tököm tudja, mennyire állítsam. A ***ért meleg értéket adnak meg. LEhet hogy belövöm hidegen 0.20-ra mindkettőt, azt helo.
Egyébként mintha kelepelne, tehát nagy lehet a hézag. VAgy már odavannak a szelepek, szelepülések.
Esetleg egy fénykép?? Makróval?
Egyébként az elsó a szívó, a második a kipufogó szelephez tartozó érték. Általában.
Egymás alatt vannak a számok egyébként, asszem oda is van írva hogy kipuff meg szívó(na nem magyarul
), a második sorban van a másik érték, ami sztem inch.
Amúgy volt már ebből vitám, hogy hidegen vagy melegen kell állítani, van aki szerint melegen megnő a hézag, nem csökken, na de ez is attól függ, milyen konstrukció. Egy biztos: én eddig csak hideg értékeket láttam. NA de ha úgy is van, hogy hidegen megy össze a hézag, akkor meg hidegen be kell állítani 0-ra azt kész, nem? Azt melegen meg lesz annyi amennyi, tehát nem logikus ez a melegen állítgatás. Viszont tény, hogy a Tercelen melegen van megadva a légszűrőn. Én sztem be fogom állítan 0.15-re és 0.20-ra hidegen. A Civicnek ennyi van megadva, olyan nagy különbség nem lehet. A Tercel is himbás, úgy emlékszem. Végülis ha melegen növekszik meg a hézag, akkor hidegen majdnem mindegy mennyit állítok, csak a kopás miatt kellhet.