Jó öreg a kocsi azért nincs benne szűrő, szóval ez a része nem akkora mázli.
Ha 15 km pályán ki lehet égetni akkor az is menne, ha nem akkor sűrűbben kellene távolabbi ismerősöket zaklatni
A korom nem a tojással a pedál felett keletkezik, a dizelek akkor kormolnak, ha odalépnek.
Aki azért tapossa, hogy vigyázzon a szűrőre az szvsz tévúton jár.
Egy-egy városi kigyorsítástól nem fog kiégni viszont jól teleküldi korommal.
Értem hogy tök jó ha meleg a motor, de pont egy priustól nem vártam hogy álló helyzetben áll neki melegíteni, vagy amíg lecsorgok pl. egy parkolóházból, kigurulok egy labirintus-szerű tesco parkolóból, vagy a vékony kis fekvőrendőrös utcákból.
Én- ha lehet- nyomnék egy EV-t amíg nem tudok elérni valami értékelhető sebességet, amikor már indokolt hogy pöfögjön.
Na szóval a korom tojással a pedál alatt is keletkezik. Én csak tudom.
Most adtam el Fiat Linea 1,3 Multijet 95 LE
+ korom szűrő 55.000 km
Egyszerűen nem bírja a város, és a tögyörgés.
Minden 200 km után regenerált...
Pedig én is pont úgy használtam mint te.
A fogyasztás 4,2 volt, és a Linea egy 1200 kg-os nagy autó, egyáltalán nem füstölt, a kipufogóról enni lehetet volna olyan tiszta volt.
De nem városba való.
Hybrid vissza térve.
A be melegítés nem olyan mint egy rendes autónál. Nincs vizpumpa csak elektromos.
Tehát nem kergeti a vizet feleslegesen.
Ott a hővisszanyerő rendszer a kipufogón ami szintén a motort melegít és a fűtést csinálja.
A be melegedés ennél fogva egy vicc.
Itthon ki állok a garázs, a motor be indul, ha Kb. 20 C° van akkor mire be csukom a garázs, már hallom hogy vissza is vesz a motor.
Ki állok a kapun, és Kb. a második szomszéd élőtt le is áll mert neki ennyi elég.
Közben lépésben haladok, mert sajnos föld utcában lakom.
Az egész melegedés nincs 5 perc összesen,inkább 3-4 perc.
Tapatalk 2-vel küldve az én XT1572-ről