Nekem is 2. tankolás (a részleges hűtő és teljes intercooler takarás óta).
Továbbra is meg vannak az előnyök: korábbi fűtés, szárazabb motor, megjavult alapjárat-ingadozás.
Úgy néz ki mellékhatásként tényleg alacsonyabb a fogyasztás, megint 3,6 liter.
Nincs túl hideg 5-10 fok többnyire, szinte csak a 12km-es utak, cserébe nagyon kevés csúcsidő. Reggel nyugis, de gyors a forgalom, este kiszámíthatatlan: a fele csapat ész nélkül rohan a másik fele cammog.
A csökkenést 0,3 literre tippelem ami nagyon jól jön, mert így könnyedén a lélektani 4 alatt tudom tartani a teljes átlagot.
Ne kérdezzétek miért jó a motornak meleg levegőt szívni, de úgy néz ki szereti.
Arra is gondoltam hogy meglehetősen kiismertem az útvonalat, minden csatornafedelet, lejtőt, kanyart, olyan helyeket ahol nagy a veszélye hogy lefordulók vagy felcsatlakozók miatt lendületet vesztek stb. és én vezetek ilyen hiper takarékosan, de ez akkor is nyári fogyasztás.
második tankolás, csak város, munkába járás + bevásárlások: 7,7 liter