Nagyon. Eddig egyszer volt egytized az eltérés, egyébként azon belül van.
Kedves cartárs, nem mindenki rendelkezik azzal a hibakóddal, mint te.
Nekem a tankolós módszer tökéletesen megfelel, de ha tudsz olyat, ami minden faxni és extra időráfordítás nélkül az átlag érdektelen állampolgár számára is egyszerűen kivitelezhető, állok elébe. Én nem tudok, és nincs is rá időm. Azt tudom mondani, hogy nagy átlagban azért ezek a hibák egymást ugyan nem pontosítják, de a kiegyenlítődés irányába viszik, és nekem ez elég. Meg úgy látom a világ nagy részének.
Akkor music, egyszerű: bebizonyítottad magadnak, hogy a gyári fedkomp nem csal számottevőt a Yaris II-ben, innentől kezdve nincs mit méregetni tovább.
A legegyszerűbb, legkevésbé idő pazarlóbb, és ezek szerint legpontosabb módszer az, hogy csak simán elhiszed azt, amit mutat a fedkomp.
Én amúgy köszönöm, hogy ezt megtetted, és megválaszoltad nekem, mert annyi időm és türelmem sincs, hogy:
- mindig ugyanannál a kútnál tankoljak (igyekszem mindig a legolcsóbb kutat választani, ebből szerencsémre 3 is akad azokban az irányokban, amerre napi szinten közlekedek)
- mindig ugyanakkor tankoljak, amikor az üzemanyag szint egy bizonyos szintre csökken
- észbetartani, hogy mikor épp mennyit tankoltam (estére elfelejtem)
- külön excel-be beírogatni stb. meg aztán végképp nem jut enerdia (very, very low priority).
Most már megnyugodtam, a Yaris II fedkomp nem csal, vagy ha csal is, nem számottevőt. Ez nekem bőven elég. Eléggé megbízom a Toyotában, így ez különösen jól esik - egy újabb jó pont a Toyota mellett.