Korrekt cikk/teszt és valóban, az időjárási körülményeket nem vette csak bele, pedig, az mégjobban kihozta volna a nagyobb sebesség igényelte többlet fogyasztást (szembeszél, eső).
De alapvetően részletes és valós.
Minél hosszabb az út, annál inkább érdemes
egyenletes tempóra törekedni.
Épp kedden voltam egy sietős vidéki úton a céges Transporterrel. Visszafelé léptem neki, mert annyira idegesítően cirippelt valami a műszerfal belsejében, hogy az számomra idegtépő volt (Toyotánál ilyen hangokat nem kell, hogy hallgassak). Már ököllel ütöttem a műszerfalat, hátha abbahagyja, de nem, sík úton cirippelt...
Megelőztem egy másik Transportert, jól le is hagytam, de Bcsabára beérve az 1. lámpánál beállt mellém. Én 140-150 körül döngettem, ő 110-zel... (ennyiről előztem rá)
Sima országúton egyáltalán nem éri meg 100 felett hajtani, mert mindig beérsz egy lassabban haladót, aki mögött a szembejövő forgalom miatt lassítani kell. Kopik a fék fékezéskor, pazarlódik az üzemanyag visszagyorsításkor. Kisebb utazó tempó mellett egy lendülettel meg lehetett volna előzni, de elgurult akkor a gyógyszerem (utálom ezt a Transportert!)...