Azért nem érezzük kevésnek, mert tudjuk a kocsi dinamikai képességét. Azonban biztos kerülnél olyan szituba, amikor az említett úton az erősebb motorral azt mondanád, hogy "hopp, itt még belefértem volna az előzésbe".
Ne értsetek félre, nem fikázom én ezt a kis 1,4-est, nagyon is szeretem, de súllyal már figyelni kell, mit vállal be vele az ember. Objektíven ennyi.
Ha jól belegondolsz, akkor minden autóra igaz az, amit leírtál - nem csak az 1.4-es Corollára
... Minden autóval vannak határok, vannak szituk, amiknek a megoldásához már gyenge.
Persze nyilván van egy szint, ami már elég ahhoz, hogy a mai viszonyok között a helyzetek óriási többségét biztonsággal meg lehessen vele oldani. Ezen belül viszont nagyon széles, és nagyon relatív a skála. Minden attól függ, hogy mihez szoktál hozzá.
(Az említett szint egyébként szvsz valahol 7-8 mp-es 0-100 gyorsulás és 220-230 körüli végsebesség környékén van, meg egy olyan rugalmasságnál, amit mondjuk egy D-CAT vagy -a benzinesek közül- egy 2.0 TFSI motor tud. Ez az, aminél többre szerintem objektíven senkinek nem lehet szüksége - ami efölött van, az már csak az élvezetes luxus.)