Véleményem szerint, a nagyobb piacokon sanszosabb, hogy költenek erre a vásárlók, de idehaza nem. Cégek, flottákban ilyenre nem költenek, ott továbbra is az a lényeg, hogy klíma, legyen benne, a többi felesleges extra.
Ezért lesz bizonyos szempontból jó nekünk, hogy jópár évesen ilyen kütyükkel felszerelt autókhoz juthatunk az új ár töredékéért. Csak, aztán jön a fekete leves, hogy picit megkoccintja az ember az autó elejét, és máris közelít a milliós javítási költésget a sok szenzor miatt, amik nagyon könnyen sérülhetnek.
Kétélű fegyver ez, hiszen, aki keveset használja évente az autóját, annak szinte felesleges a meglétük, aki sokat megy, annak lehet hasznos. De, aki sokat megy, az leginkább céges ügyben teszi, a cégek, pedig nem igazán szeretnek ilyen extrákra költeni, kivéve, ha vezetői autónak szánják. Területi képviselőkig nem érnek el ezek az extrák.
Egy szó, mint száz, idehaza annyira mindegy, hogy elérhetők-e ezek a kütyük, vagy nem, mert még mindig nagyon alacsony a magánvásárlók száma, nem meghatározók. A toyotának ez a lépés inkább egy szükségszerű kényszer, hogy felzárkózzon ebben is a konkurenciához.