Köszönöm mindenkinek a tanácsokat.
Sajnos nem tudom a "vasakat" belinkelni, a kombi egyáltalán nincs fent a neten, baráti körben van (és lesz eladó). A sol plus sem nyilvános, ismerős ajánlotta.
Mindkét autót láttam és át is néztem, összefoglalva:
1. sol plus 2006:
-több (174e km)
-márkaszervízben vezetett szvkönyv, bár az utolsó bejegyzés 2013 szept-i, 140e km-el. (Remélhetőleg volt azóta olajcserén...)
-80e km-nél teljes váltócsapágycsere, 120e km-nél turbocsere
-4 gyári kf felni(sol) nyári gumikkal(eléggé kopottas állapotban)
-szép, újszerű (bézs) belső
-magasabb felszereltség: sol+gyári tetőablak
-amit még észrevettem:
nagynyomású szivattyún minimális gázolajfolyás (a vele egybeépített tápszivattyúnál, szakműhelyt kérdeztem, szivattyú leszerelése nélkül tömítéscserével orvosolható pár ezer forintért)
alsó motortérvédő burkolat sérült, cserére szorul(felakadtak vele, egyéb nem sérült)
főtengely végén lévő szíjtárcsa kicsit(1-2mm-t) támolyog járó motornál(toyotás szerelő szerint mindegyik motoron csinálja kisebb-nagyobb mértékben, mert gumi közbetétes a tárcsa)
ár: 1.550e
2. wagon terra 2005
-kevesebb, 134e km
-60e km-ig márkaszervíz, utána saját szerelő (korrekt) 10e-ként szervizelte. (Azért 10e, mert 1 év alatt kb ennyi ment bele a barátomnál és évente vitte)
-téli-nyári gumik, mindkettő lemezf garnitúrán, ahogy néztem utolsó szezonukat futják
-kemény, fent fogó kuplung
-szakadt az első ajtó üvegének gumitömítése, ablak le-felnél viszi magával az üveg
-középkonzolon a fűtés panel megvilágításából 1-2 izzó kiégett
-hátsó ajtón minimális horpadás, fényezés nem sérült
-lámpák nagyon lefelé világítanak középállásban, alig látni sötétben, teljesen fel kell tekerni hogy lássak vele:)
ár: 1.200e
Szóval szerintetek is a kombi?