Nem hiszem.
Ez csak az én pesszimista gondolatom az 1,4-es motor gázosításáról:
1. Annyira sok km-t mentek vele, hogy megérte?
2. Biztos, hogy csak ennyi km van benne?
3. Miért nem dízelt vett akkor (a sok km-hez)?
4. Ha ennyire számítanak a költségek, akkor vajon milyen anyagokkal volt szervizelve, az előírt karbantartásokat elvégezték-e rajta a megfelelő minőségben?
Annyira ritka a normális tulaj, hogy az valami borzasztó. Azt tudjuk, hogy itt a fórumon olyane mberek vannak, akiket az átlagnál jobban érdekel az autójuk, többé-kevésbé tudjuk is, ki mennyire tartja karban az autóját. A legideálisabb az lenne, ha fórumtárstól tudnál autót venni, de tudtommal, most ilyen eladó autó nincs.
Persze, a pontokba szedett gondolataim lehet, hogy full hülyeségek, csak erre asszociálok egyből...
Mester, sokan nem mernek dízelt venni (szerintem én sem mernék). Ha ugyanakkor sokat mennek az autóval, akkor eléggé kézenfekvően adódik a gáz beszereltetése.
Tehát nekem erről biztosan nem jutna eszembe, hogy a tulaj fillérb...ó, igénytelen vagy ilyesmi.
AZ viszont eszembe jutna, hogy VVTi-ben rizikós a gáz. És
emiatt nem venném meg az ilyen autót, soha a büdös életben.