És nem kell állandóan benzinkutat járni.
Én direkt szeretek benzinkútra járni.
Mondjuk én mindent szeretek, ami autóval kapcsolatos, szóval valószínűleg ezért szeretem ezt is.
Egy szempontot nem vettünk figyelembe, vegyük pl az én esetem: alapvetően k*rvára nincs szükségem autóra. Najó, lehet kocsival könnyebb hazacipelni a rekesz sört mint BMV-vel, meg két ember plusz kutya plusz csomagok háztól-házig kontra MÁV sem igazán érdemel megbeszélést, de 28 évet megoldottuk valahogy gyalog is.
Ergó: ha tényleg csak hobbyból vesz autót (bár én az autókat is utálom és vezetni sem szeretek), onnantól tényleg felesleges matekozni hogy melyik éri meg jobban (inkább kevésbé rosszabbul).
Lehet neki tetszik a dízel karakterisztikája, hogy nem kell szétforgatni ahhoz hogy menjen, még én is elgondolkodom néha a nemmondjukkianevét 2.4jtd-n, mert azért 2 órát végigülni 4000-es fordulaton úgy, hogy emelkedőn hiába taposod a padlólemezt lassul a kocsi és városban is csak 3-masban tudsz felmászni egy hídra kissé unalmas, ha meg már úgyis kiadok 800 százezret feleslegesen, nem mindegy az a +250 ezer a kettős tömegű lendkerekért és/vagy turbóért?
Kicsit túlzol, nekem az Aveban nem kell kinyomnom a padlólemezt, hogy felmenjek egy dombra négyesben, és pályán, emelkedőn sem lassul a kocsi.
Sőt, a Corollával sem voltak ilyen gondjaim.
Az utolsó mondatod meg azért hangzik furcsán, mert nem is tudom ki t.köl itt hónapok óta a Kappa-projektjén.
Ha annyira mindegy lenne, szerintem már Te is döntöttél volna.