Szia Keksz, üdv a fórumon.
Előrevenném az MM-T-s Corit: ha teheted, kerüld ezt a váltót. Problémás. Igaz, sokáig gyári gariban frissítették a szoftverét, cseréltek benne alkatrészeket, de nem tudom, teszi-e ezt továbbra is a Toyota, ellenben, igencsak zsebbe nyúlós dolog ez a robotizált váltó (nem hagyományos automata váltó). Ilyen autót csak nagyon jól ismert múlttal vennék, de inkább úgy sem, ha van még rajta kívül más választásom. A navi gyári benne.
A másik két sedan lehet érdekes vétel szempontjából. A km futás mennyire valós? Ki tudja, akár még hiteles is lehet, ha az autók szervizmúltja számlákkal és szervizbejegyzésekkel lekérdezhető.
Autópályára miért 1,4-es benzines autót akarsz venni? Nem, mintha nem lenne elég, de érezhetően nem oda találták ki. Inkább egy 1,4 d4d-t vennék pályás használatra. Na, azt sem könnyebb megfelelőt találni, nehogy azt hidd!!!
A 2006-os Corollák váltójával lehetnek bajok (csapágyazás gyenge, a kapcsolási érzet romlik, akadozóssá válhat, majd váltási nehézségek jöhetnek elő), más típus hiba nem jellemző. Mivel már a 2004 év végétől gyártott faceliftes autókat nézegeted, az olajfogyasztást valószínűleg megúszod a vvt-i -kkel.
Vásárláshoz általánosan: Amennyiben hozzánk hasonlóan maximalista vagy az (leendő) autóddal kapcsolatban, akkor vásárlást követően az összes folyadékot lecseréled, szűrőkkel, gyertyákkal, hosszbordásszíjjal együtt. Szinte cikkszám szerint tudunk majd ötletet adni, mit vegyél, mi vált be nekünk.
Tempomat az elektronikus gázpedál miatt igen költséges mulatság. A gyári 100.000-ből nem jön ki. Az utángyártott cuccok sem sokkal olcsóbbak (90e Ft).
Nekem személy szerint a Toyota kereskedésben árult autó tűnik szimpatikusabbnak, de érdemes megnézni minél több autót, hogy tudd, mennyiért mit kapsz.