Szerző Téma: Corollát, Aurist szeretnék venni  (Megtekintve 2131196 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #9105 Dátum: 2012.03.18 22:42:13 »
Ne túlozz, nem ezt mondtam  :flowers:
Velem is így van ez: hiába szeretem a Te autódat, ha nem tudom megvenni, csak egy régebbit.  :innocent:
Mi van, nem lehet piszkálni egy kicsit  ;)  :hug:

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26338
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #9106 Dátum: 2012.03.18 23:53:56 »
hülyeség,amit irsz...ha nagyobb a hely a kombiban...akkor ugye több dolgot tudsz belepakolni ugyanazon anyagból...ergo több súlyt bir el,nem?
Logikailag így kéne lennie, de mivel a teherviselő alkatrészek ugyanazok, így az ugyanakkora össztömeg számít, amiből meg egyenesen következik, hogy a rakomány súlyára kevesebb marad, hisz maga az autó nehezebb.
De miért kell annyira nehéznek lennie, ami nagy is? A telepakolás nem feltétlenül azt jelenti, hogy nagy térfogatú ÉS nehéz dolgokat viszel, és nem kell feltétlenül telepakolni a csomagtartót ahhoz, hogy a kombi kombiságát kihasználd...
music     

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #9107 Dátum: 2012.03.19 08:02:46 »
Mi van, nem lehet piszkálni egy kicsit  ;)  :hug:
Már hogyne lehetne!  :hug:
De olvasni másabb, mint hallani a hangsúlyt... szóval, no problem...  :D
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

xhege

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 80
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #9108 Dátum: 2012.03.19 08:10:22 »
Az elhanyagoltságot én kétfelé választanám:

     -    Külcsín: takarítás, polírozás belső kárpit, új taposó szőnyeg. Ez max., sacc/kb 25-30 ezer. (Ft)
     -    Belbecs: Motor állapota, olaj  fogyasztása , fékek, gumik, karosszéria javítások, korrózió.  stb  Senkisemtudjamennyi ? (Ft)

Maga a téma az teljességgel kifogyhatatlan. ;)

A külcsínnél valóban sokkal fontosabb a belbecs. Azonban azt a legnehezebb feltárni. Az olaj fogyasztás problémával ha jól olvasgattam az e11-eknél számolni kell. Ezt pl honnan tudom megállapítani? Persze megkérdezhetem, hogy mikor volt az olajcsere legutóbb és megnézem a nívópálcát, de gondolom az eladó sem olyan hülye, hogy ha tudja, hogy eszeget a kicsike, akkor eladás előtt nem tölt rá.
Egyébként a szedán hátsó tere is olyan szűkös, mint a liftbacké? Nekem az LB tetszik, illetve személyesen csak olyannal találkoztam eddig, de ott én már beverem a fejem hátul (igaz ott nem gyakran ülök).

Funkii

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 195
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #9109 Dátum: 2012.03.19 10:08:14 »
Most elvileg van olyan hogy az adásvételire rá kell írni a km. óra állást ( ezt egy kereskedő mondta most vettünk nem rég kocsit a családban) és mondta hogy már nem lehet vele játszani.
VAgy elhisszük vagy nem... inkább nem

Igen rá kell írni, de én úgy tudom, hogy amiben megállapodik a vevő és eladó km óraállást kell ráírni. Szóval ezt is lehet manipulálni sajnos.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #9110 Dátum: 2012.03.19 10:32:17 »
A külcsínnél valóban sokkal fontosabb a belbecs. Azonban azt a legnehezebb feltárni. Az olaj fogyasztás problémával ha jól olvasgattam az e11-eknél számolni kell. Ezt pl honnan tudom megállapítani? Persze megkérdezhetem, hogy mikor volt az olajcsere legutóbb és megnézem a nívópálcát, de gondolom az eladó sem olyan hülye, hogy ha tudja, hogy eszeget a kicsike, akkor eladás előtt nem tölt rá.
Egyébként a szedán hátsó tere is olyan szűkös, mint a liftbacké? Nekem az LB tetszik, illetve személyesen csak olyannal találkoztam eddig, de ott én már beverem a fejem hátul (igaz ott nem gyakran ülök).
Nemcsak az E11-ekre, de az E12-kre is vonatkozHAT az olajfogyás, hiszen utóbbiakat 2002 óta gyártják, de a motorokat csak 2003. szeptemberében javították és építették be.
Az olajfogyasztási hajlamot szinte lehetetlen biztosra megállapítani, csak következtetni lehet rá. Én a következőket vizsgálnám vásárláskor:

1. Letekerném az olajbetöltő sapkát és megnézném a belsejét a motornak, már, ami látszik belőle, hogy mennyi és milyen vastagságban van lerakódás a motorban.
2. Nívópálcát kihúznám és megnézném a pillanatnyi szintet: lehet, hogy nemtörődöm volt a tulaj és a hiányzó mennyiséget sem pótolta, azért ebből látszhat, hogy fogyott-e az olaj, de, az is lehet, hogy legalább utántöltötte eladás előtt, így akár megtévesztő is lehet. Ezenkívül, - hülyeségnek hangzik, de van realitása - megszagolnám az olajat, mert, ha eszi a motor, akkor az égéstérben marad egy része és a működés során bizony megég, ezáltal büdös égett szaga lesz. Ez is meg tud bukni abban az esetben, ha eladás előtt közvetlen olajcserét végez az eladó, ilyenkor tényleg csak a lerakódásokból tudok következtetni...
3. Ugyan megnézném a kipufogót is, hogy olajos-e, de már többször elmondtuk, hogy ez már a vég a motor számára, ha olajos, ott már akár több liter is fogyhat 1000km-en...
4. Hidegindítva a motort füstöl-e, és egyáltalán hogyan indul?

Én azt gondolom, hogy egy kis olajfogyasztás még nem a világ vége, nem kell tőle félni és a pénztárcát sem terheli meg nagyon, ha évente 1L olajat utána kell tölteni.
A leírt módszerrel komolyan azt gondolom, hogy a nagyon beteg példányokat ki lehet szűrni.
Továbbá, ha egy motornak egészséges a hangja (Toyotánál értsd: 3-4. fordításra beindul, nem köhög, nem füstöl, csak egyszerűen beindul, egyenletesen jár minden henger, bemelegedve szinte néma csendben jár), akkor a motornak, magának nagy baja nem lehet!  :excl:

Ezért jó a Toyota, mert annál nincs semmilyen működéssel járó szelephang (Opel Ecotec), hanem úgy jár, mint, ahogy azt az ember elvárja. Ha bármi nyiszog, kattog, stb, akkor valami bibi van vele. A Toyota egy rendkívül őszinte típus ilyen szempontból IS!  ;)

Kérdezted a helykínálatot: Az E11 LB és Sedannak is azonos a tengelytávja, így belső méretei is (lábtér). A fejtér, elképzelhető, hogy a sedannal kevésbé szűkös, de nagy különbség abban sincs, úgy gondolom. Használati értéke az LB-nek nagyobb a hatalmas csomagtér nyílás miatt. A sedannak egyetlen szépséghibája, hogy szűk a csomagtartó rés, így bizonyos esetekben problémásabb a bepakolás, de a mindennapokban nem valószínű, hogy ezzel sokszor szembesülne az ember. Mondjuk, ha egy mosógépet veszel, az egy LB-be lazán befér, a sedanba meg se próbáld. De pl. mosógépet sem vesz minden nap az ember... :)
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.19 10:35:55 írta bepi81 »
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #9111 Dátum: 2012.03.19 10:41:01 »
Ezt aláirom Pitykesz!
Sedanba nagy dolgot nem lehet pakolni;)
Könyvet pl.lehet vagonszámra!
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

xhege

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 80
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #9112 Dátum: 2012.03.19 10:44:43 »
Nemcsak az E11-ekre, de az E12-kre is vonatkozHAT az olajfogyás, hiszen utóbbiakat 2002 óta gyártják, de a motorokat csak 2003. szeptemberében javították és építették be.
Az olajfogyasztási hajlamot szinte lehetetlen biztosra megállapítani, csak következtetni lehet rá. Én a következőket vizsgálnám vásárláskor:

1. Letekerném az olajbetöltő sapkát és megnézném a belsejét a motornak, már, ami látszik belőle, hogy mennyi és milyen vastagságban van lerakódás a motorban.
2. Nívópálcát kihúznám és megnézném a pillanatnyi szintet: lehet, hogy nemtörődöm volt a tulaj és a hiányzó mennyiséget sem pótolta, azért ebből látszhat, hogy fogyott-e az olaj, de, az is lehet, hogy legalább utántöltötte eladás előtt, így akár megtévesztő is lehet. Ezenkívül, - hülyeségnek hangzik, de van realitása - megszagolnám az olajat, mert, ha eszi a motor, akkor az égéstérben marad egy része és a működés során bizony megég, ezáltal büdös égett szaga lesz. Ez is meg tud bukni abban az esetben, ha eladás előtt közvetlen olajcserét végez az eladó, ilyenkor tényleg csak a lerakódásokból tudok következtetni...
3. Ugyan megnézném a kipufogót is, hogy olajos-e, de már többször elmondtuk, hogy ez már a vég a motor számára, ha olajos, ott már akár több liter is fogyhat 1000km-en...
4. Hidegindítva a motort füstöl-e, és egyáltalán hogyan indul?

Én azt gondolom, hogy egy kis olajfogyasztás még nem a világ vége, nem kell tőle félni és a pénztárcát sem terheli meg nagyon, ha évente 1L olajat utána kell tölteni.
A leírt módszerrel komolyan azt gondolom, hogy a nagyon beteg példányokat ki lehet szűrni.
Továbbá, ha egy motornak egészséges a hangja (Toyotánál értsd: 3-4. fordításra beindul, nem köhög, nem füstöl, csak egyszerűen beindul, egyenletesen jár minden henger, bemelegedve szinte néma csendben jár), akkor a motornak, magának nagy baja nem lehet!  :excl:

Ezért jó a Toyota, mert annál nincs semmilyen működéssel járó szelephang (Opel Ecotec), hanem úgy jár, mint, ahogy azt az ember elvárja. Ha bármi nyiszog, kattog, stb, akkor valami bibi van vele. A Toyota egy rendkívül őszinte típus ilyen szempontból IS!  ;)

Kérdezted a helykínálatot: Az E11 LB és Sedannak is azonos a tengelytávja, így belső méretei is (lábtér). A fejtér, elképzelhető, hogy a sedannal kevésbé szűkös, de nagy különbség abban sincs, úgy gondolom. Használati értéke az LB-nek nagyobb a hatalmas csomagtér nyílás miatt. A sedannak egyetlen szépséghibája, hogy szűk a csomagtartó rés, így bizonyos esetekben problémásabb a bepakolás, de a mindennapokban nem valószínű, hogy ezzel sokszor szembesülne az ember. Mondjuk, ha egy mosógépet veszel, az egy LB-be lazán befér, a sedanba meg se próbáld. De pl. mosógépet sem vesz minden nap az ember... :)

Köszi! Merre élsz kedves bepi81, lehet el kellene vinnem szakértőnek magammal  ;). A jelenlegi kínálatból 2 autó izgatja a fantáziámat:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla_1.4_linea_terra_abs-5606773
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla-5584894
Hétvégén volt alkalmam kipróbálni egyik barátom Corolláját 2000-es évjárat 70.000 km-el  :excl: . Nagyon kulturált, jól vezethető autó. 1,4-es motorral nem egy erőművész, de kezelhető. Az övében sajna nincsen klíma, én azt mindenképpen szeretnék. Ami negatívum volt, az a meglepően szűkös hátsórész. Két kicsi gyerekkel, mondjuk kezelhető, csak a fiam így is állandóan rugdossa az üléstámlát  :nono: . A térkínálat miatt az Avensis is foglalkoztat, de a Corolla valahogy közelebb áll hozzám. Ez az e11 a megjelenése óta az egyik nagy kedvencem.

xhege

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 80
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #9113 Dátum: 2012.03.19 10:48:21 »
Valamit elszúrtam, mert az egész idézetbe ment. Szóval ezt írtam:
Köszi! Merre élsz kedves bepi81, lehet el kellene vinnem szakértőnek magammal  ;). A jelenlegi kínálatból 2 autó izgatja a fantáziámat:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla_1.4_linea_terra_abs-5606773
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla-5584894
Hétvégén volt alkalmam kipróbálni egyik barátom Corolláját 2000-es évjárat 70.000 km-el  :excl: . Nagyon kulturált, jól vezethető autó. 1,4-es motorral nem egy erőművész, de kezelhető. Az övében sajna nincsen klíma, én azt mindenképpen szeretnék. Ami negatívum volt, az a meglepően szűkös hátsórész. Két kicsi gyerekkel, mondjuk kezelhető, csak a fiam így is állandóan rugdossa az üléstámlát  :nono: . A térkínálat miatt az Avensis is foglalkoztat, de a Corolla valahogy közelebb áll hozzám. Ez az e11 a megjelenése óta az egyik nagy kedvencem.

A térkínálathoz meg annyit tennék hozzá, hogy nekem a szedán valahogy nem is tetszik külsőleg, bár pakolhatóság szempontjából annyira nem lenne problémás, mert van egy ötajtósunk, amibe lehet azért cuccolni.

xhege

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 80
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #9114 Dátum: 2012.03.19 11:06:43 »
A második belinkelt autót egy fórumtárs ajánlotta itt (bocsánat lusta voltam visszakeresni). Beszéltem a hirdetővel, aki autókereskedés, de nem weltautó :excl: . A hirdetésben szereplő honlap így egy kissé megtévesztő. A műszaki vizsga sem 2013 4 hóig van, hanem csak 2013 2 hóig. Azt írták, hogy átvizsgálták, így rákérdeztem az esetleges hibákra. Azt a választ kaptam, hogy van némi motorolajfolyás (szerintük nem gond egy 11 éves autónál), valamint nem működik az elektromos tükör kapcsolója.  :hmmmm:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #9115 Dátum: 2012.03.19 11:07:39 »
Valamit elszúrtam, mert az egész idézetbe ment. Szóval ezt írtam:
Köszi! Merre élsz kedves bepi81, lehet el kellene vinnem szakértőnek magammal  ;). A jelenlegi kínálatból 2 autó izgatja a fantáziámat:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla_1.4_linea_terra_abs-5606773
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla-5584894
Hétvégén volt alkalmam kipróbálni egyik barátom Corolláját 2000-es évjárat 70.000 km-el  :excl: . Nagyon kulturált, jól vezethető autó. 1,4-es motorral nem egy erőművész, de kezelhető. Az övében sajna nincsen klíma, én azt mindenképpen szeretnék. Ami negatívum volt, az a meglepően szűkös hátsórész. Két kicsi gyerekkel, mondjuk kezelhető, csak a fiam így is állandóan rugdossa az üléstámlát  :nono: . A térkínálat miatt az Avensis is foglalkoztat, de a Corolla valahogy közelebb áll hozzám. Ez az e11 a megjelenése óta az egyik nagy kedvencem.

A térkínálathoz meg annyit tennék hozzá, hogy nekem a szedán valahogy nem is tetszik külsőleg, bár pakolhatóság szempontjából annyira nem lenne problémás, mert van egy ötajtósunk, amibe lehet azért cuccolni.
Békés Megye, Békéscsaba.

Abban mindenképpen tudok segíteni, hogy, ha itt a környéken hirdetnek egy autót, szívesen elmegyek, megnézem. De a Te figyelmedbe is ajánlom, hogy nézz meg annyi autót, amennyit csak tehetsz, mert 2-3-4 próba után már lesz összehasonlítási alapod. Sőt, ha erre jársz esetleg, kipróbálhatnád az enyémet is, ha Pesten, vagy Hortobágy környékén, akkor akibor000 is biztos szívesen megmutatná a sedanját, az is keveset futott autó, érdemes lenne megnézned. Minél többet próbálsz ki, annál pontosabban meg tudod ítélni, hogy az éppen próbált autó állapota milyen.

A térkínálat olyan, amilyen, az E11 mindig is inkább a szűkösebb autók közé tartozott a kategóriájában, amiért, viszont kárpótolt a megbízhatósága. Nem hibátlan autó, de nem is jellemző rá, hogy kellemetlen meglepetést okozzon a tulajnak. Ezért is mondják, hogy unalmas a Corolla. Ja, az, mert feltűnés nélkül működik, aztán 2-3 évente LEHET, hogy cserélni kell egy tompított izzót, de kb ennyi.  :)

Én is pont abban cipőben járok, mint Te: nekem most 6 hónapos a kisfiam és lesz neki majd tesója is, és, amíg Ők kicsik, addig elég ez az autó méretileg. De 4 felnőtt számára már elsősorban hátul szűk, alacsony és kevés a lábtér.
Én kb 5-6 év múlva tervezem eladni, addig elég minden szempontból.

Ehhez a tömeghez (LB 1085kg) bőven jó ez a kis 1,4 vvt-i motor. Egyrészt, mert még ma is, 12 évvel a gyártása megkezdése után is a szívó motorok közül az erősebbek közé tartozik. 3000 fordulat alatt csendes és nagyon keveset fogyaszt, 4000 felett, pedig nagyon szépen szedi a lábát. Igen, kis köbcentis szívó benzines, tehát pörgetni kell, hogy menjen, de legalább megy is, nem úgy, mint a lusta, nyúlós Opel, VW, Citroen, Peugeot, stb. motorok... ez pörgős motor, szereti a fordulatot és bírja is.  :yes:
Én a mindenkori szabálysértési bírság inneni oldalán megyek vele, és hosszú távon 6 liter alatt könnyedén kijövök vele, ha nagyon odafigyelek, akkor 5,5 is lehet. Ha egyáltalán nem figyelnék rá, akkor is max 6,5 literből kijönnék autópálya nélkül, vidéki városi használattal együtt. szóval, mindez csak láb és pénztárca függő.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #9116 Dátum: 2012.03.19 11:20:54 »
A második belinkelt autót egy fórumtárs ajánlotta itt (bocsánat lusta voltam visszakeresni). Beszéltem a hirdetővel, aki autókereskedés, de nem weltautó :excl: . A hirdetésben szereplő honlap így egy kissé megtévesztő. A műszaki vizsga sem 2013 4 hóig van, hanem csak 2013 2 hóig. Azt írták, hogy átvizsgálták, így rákérdeztem az esetleges hibákra. Azt a választ kaptam, hogy van némi motorolajfolyás (szerintük nem gond egy 11 éves autónál), valamint nem működik az elektromos tükör kapcsolója.  :hmmmm:
Mindkettőt én linkeltem be.  :innocent:
A motorcserésre nagyon kíváncsi volnék, mert kérdés, hogy a 218.000km mit jelent a kuplungnak, lengéscsillapítóknak, fékeknek.
Írtam is, hogy, ha ezeket cserélni kell, akkor az kuplungnál 50.000Ft, lengéscsillapítók minimum 80.000Ft, első féktárcsa + betétek (Ferodo + Ferodo Premier) 30.000Ft + munkadíj. Add csak össze!
Persze, az is lehet, mindezeket nem kell cserélni, de ezt csak személyesen megnézve, átvizsgálva lehet megmondani.
Az ezüst színűnél a kis motorolajfolyás nem utal komoly problémára, ugyanis a szervizben nekem is mondta a szerelő, hogy létező probléma, hogy ezeket az előszériás vvt-i -ket minimális pontatlansággal illesztették össze a gyárban, ami kis mértékű olajfolyást okoz. Ezt utólag is lehet korrigálni szétszedéssel és újra összeillesztéssel. Több ilyet csináltak már, megszűnt utána a folyás. Ez nem jelent olajfoGYASZTÁSt.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

xhege

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 80
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #9117 Dátum: 2012.03.19 11:39:38 »
Akkor megvan az elkövető  :clap:

Siófokhoz képest Békéscsaba kicsit messze van, de köszönöm a felajánlást, ha úgy adódik élni fogok vele. A gyerkőcökkel a gondjaid még csak most fognak kezdődni ezek szerint, hidd el tudom mit beszélek 3 és 7 éves  a kollekció ;).

Igyekszem pár autót vezetni, hogy legyen valami összehasonlítási alapom természetesen. A hátsó tér pedig szűk, de annyira nagyon nem vészes, mert a gyerekek még elférnek plusz ha úgy adódik a feleségem is, hiszen az öcsémet hátraültettem a próbaútnál 172 cm 100 kg, és ő is elfért. Nekem több mint 10 cm-el magasabban már a fejtér nem volt elég.

A motorcserés jól hangzik valóban, de ha kellenek ezek a javítások, akkor biza ez elég húzós és így az ára nagyon sok. Nyilván ez csak ott derül ki... Ezek azonban a másiknál is fennállhatnak, bár az ürge az állapotfelmérési lapról azt olvasta, hogy a lengéscsillapítók, fékek megfelelő állapotban vannak.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #9118 Dátum: 2012.03.19 11:45:25 »
Békés Megye, Békéscsaba.

ha Pesten, vagy Hortobágy környékén, akkor akibor000 is biztos szívesen megmutatná a sedanját, az is keveset futott autó, érdemes lenne megnézned.


Jólmondod Pitykesz!!!   Persze,természetesen! bárkinek megmutatom,ha összefutunk! ha ezzel segitek tapasztalni,akkor miért ne!!???
Tavaly nyáron Késő Robinak is megmutattam a talicskát,mielőtt a saját trágyaszóróját vette..:) sőt,együtt voltunk megvételezni a kocsit anno...és aztmondja,h szuperül bevált!   
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #9119 Dátum: 2012.03.19 11:48:49 »
A fékek ellenőrzését nem elegendő annyiban elvégezni, hogy megnézek a külső oldalát, mert úgy járhatsz, mint én. Íme a képek a tárcsák belső oldaláról, hasonlítsd össze a külsővel! Szerinted mennyit fogott?  ::)

(szólj, ha nem működik a link!!!)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i