Igy van. Tehat eloszor listazd ki a 110 loeros benzineseket, majd a 90 loeros dizeleket. Ez utobbiban benne lesznek az 1,4-esek is. Itt a gond
A 'modelname' mezőbe beírom, hogy 2, erre az E12 miatt kidobja megint csak az 1,4eseket, ha beírom, hogy 2.0 akkor meg csak 3db 2literest dob ki... amikre 6,8litert ír átlagban.
Szóval én úgy vagyok vele, hogy egy ekkora kocsiba, mint egy E12-es cori, túlméretezett motor egy 2literes turbódízel. Na most, ha valaki kisfogyasztású motort akar, vegyen 1,4dízelt. Ha megbízhatót, akkor vegyen 1,4-1,6szívó benzinest. De a 2dízel sem nem huuu de takarékos motor, ellenben baromi nagy rizikót vállal. Egy ekkora kaszniba kisebb motorok is teljesen megfelelőek. Más kérdés, ha valaki Avensis-t akar, vagy Avensis Verso-t, oda elfogadom, hogy bekockáztatja a 2dízelt ismeretlen előélettel.
Egyik barátom 1éve vett egy 2DTH dízel VectraC-t, Ausztriából lett behozva, majd egy magyar emberhez került. Ez mint magántulaj eladta a barátomnak. Erre a srác írja a héten, hogy keres bele motort, mert a kettős tömegű lendkerék, a porlasztócsúcs meg minden behalt, és a 4hengerből 3zakatol meg kopog meg minden, és a magánszaki mondott neki 400ezer Ft-ot.