Pedig az első, sötétkék egyáltalán nem tűnik rossznak. A korábban írt paramétereidből emlékeim szerint csak a futással lóg ki. 117 ezer nem a világ, használattól függően akár jobb állapotban is lehet a kocsi, mint egy strapásabban hajtott, 80-90 ezret futott autó.
Értem én, de kb 2 hete volt egy sol 1,4-es 70ezer km-el a reálBudába 2misiért - 1 hét alatt el is vitték persze... ami meg igazán zavar, hogy nincs 4éves az autó, és már a 2. tulaj akarja eladni... szóval én szeretek olyan kocsit venni, amiből értelmesen ki lehet szállni - ha esetleg a szükség úgy hozza, vagy egyszerűen csak más autó kell. Ha most ezt a kéket meghirdetem 1év múlva, hogy alig 5éves autó 130ezer km-el 3. tulajtól eladó.... hááát nem tudom mennyire kapkodják el.
Szerinted ez rajtad kívül kit zavar? Nem a tulajnak kell, hogy tetszen, hanem az autónak, nem? Legalábbis én még ilyen butaságot életemben nem hallottam, hogy a sokadik gazdás autót nehezebben lehet eladni... Engem az autó állapota tud elsősorban meggyőzni, és magasról teszek a tulajok számára. Biztos hallottál már Te is olyat, hogy hiába az 1 tulajdonos, xarrá pusztította az autót. Az kellene Neked? Kötve hiszem... Ilyen 4-5 éves kategóriában az általad megadott kritériumokkal szinte biztosan nem fogsz találni, valamiből muszáj lesz engedned...
Köszi, hogy figyelmeztetsz
, de én kb 4éve nézem a hahu-n az e12 kínálatot....
....főleg, mert ugye nekem is ilyenem van
Igen is sok apró dolog számít az eladásnál, ami nagyon fontos tényező lehet, még ha banális is: pl. szín, tulajok száma stb.
Ezt a kéket mondjuk 1. tulajtól és 90ezer km-el 100-150ezer Ft-al többért már rég elvitték volna....ennyit számítanak ezek a 'butaságok'.... egyébként meg a tulajok túl nagy száma nyílván a fiatalabb autóknál lehet negatívum, egy 12éves autónál már senkit nem érdekel, de egy 8évesnél sem nagyon..