Szerző Téma: Corollát, Aurist szeretnék venni  (Megtekintve 2131282 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #5100 Dátum: 2010.10.19 13:19:09 »
Én erősnek tartom az árát, révén, hogy 1,4-es, és van benne kilométer, viszont jól felszerelt, jól néz ki képről kívül-belül, ha a papírjai is rendben vannak (szervizkönyv, szervizben visszaellenőrizhető szerviz élet), akkor 2,1 - max 2,15-ért korrekt vétel lehetne.  :yes:

Valóban az ár kicsit tényleg sok de a kilóméter szerintem egy ilyen kocsiban (toyota) semmi.
Háááát, 3,5 év alatt a 76.000km nem mondom, hogy sok, de messze nem kevés. Persze, ha előírás szerint van szervizelve, nincs gond, csak, ha vissza számolod a havi futását, az majd 2000km! Szerintem ez tekintélyes...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #5101 Dátum: 2010.10.19 13:19:35 »
Ha szilikonnal körbefújod, ugyanígy néz ki. Ez ne legyen eltántorító tényező.  :flowers:
De miért kell szilikonnal lefújni a gumit  :cry: :cry: :cry: Igaz, hogy nem kell a guminak, de legalább ronda is.
Na, a szalonokban miért fújkálják le(?) a gumikat? Gondolom, hogy az "csilllivillliiiii!"  :1eye: Hülye egy szokás, én is inkább vettem egy flakon rendes gumiápolót, mosás után azzal átkenem, mielőtt elrakom télire a nyári gumikat (vagy sikerül eladnom).
Rossze beidegződésként ivódott be sok emberbe ez a szilikonozás...

HA szépen lemossa az ember a gumit odafigyelve vagy magasnyomású géppel akkor visszakapja azt az igazu gimi szinét nem pedig ezt a csili vili kinézetett nekem a sima gumi szine sokkol jobban tetszik.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #5102 Dátum: 2010.10.19 13:20:19 »
Azt hiszem, valami ilyenre mondják, hogy INSTANT GET!  :wub: :wub: :wub:

Az enyém is ugyanilyen csak ezüsben és kicsit több km-rel  :sorcerer:
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

chunter

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #5103 Dátum: 2010.10.19 13:23:03 »
Sziasztok!

 Elkezdtem mostanában 98-01 közti 3 ajtós corollákat nézegetni. A G6 széria érdekelne közelebbről. Van 1,4 és 1,6 motorral. Ami érdekes lenne: megbízhatóság, fenntartási költségek, fogyasztás, élményfaktor. Tudom vannak szubjektív szempontok is, de bármit szívesen meghallgatok tapasztalatokról.

Kint németeknél eléggé lement az ára, egy élvezetes napi rohangáláshoz tartott kiskocsinak nagyon erősen gondolkodóba ejtett.

Köszönöm előre is a válaszokat!
Krisztián

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #5104 Dátum: 2010.10.19 13:25:50 »
Haza behozni nem éri meg külföldről a regadó miatt. Az itthoniak 99%-a törve van, ami nem az meg nem eladó. A 6-os váltóval többet eszik egy simánál és jellemzően jobban hajtották ezeket, mivel "sport" változatként élték meg a magyarok.
Melyik motorral? 4EFE és 4AFE vagy vvt-i? Én az előbbieket venném inkább, megbízhatóbb. Fogyasztást a Spritmonitoron talász (4EFE-t meg az aláírásomban). Kissé konkrétabb kérdés esetleg?  :szemez:
         

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #5105 Dátum: 2010.10.19 13:32:14 »
Sziasztok!

 Elkezdtem mostanában 98-01 közti 3 ajtós corollákat nézegetni. A G6 széria érdekelne közelebbről. Van 1,4 és 1,6 motorral. Ami érdekes lenne: megbízhatóság, fenntartási költségek, fogyasztás, élményfaktor. Tudom vannak szubjektív szempontok is, de bármit szívesen meghallgatok tapasztalatokról.

Kint németeknél eléggé lement az ára, egy élvezetes napi rohangáláshoz tartott kiskocsinak nagyon erősen gondolkodóba ejtett.

Köszönöm előre is a válaszokat!
Krisztián
Sok pénzzel készülj! (mobile.de-n néztem én is, minimum 3000 Ojró)
Majdnem lehetetlen belföldön épkézláb G6-ot találni (ha mégis, az bőven 1M felett van, inkább 1,5 felé közelít, szerintem annyit nem ér)
Jó váltó, rövid áttételek, pörgős motor, jó hang. Ezek tények.
Az alkatrészárak szinte azonosak a sima verziókéval, max a spec váltóhoz kell egy-két különböző cucc (valszeg drágább, mint a sima változatokhoz)
Vázlatosan a lényeg ennyi.
Nincs könnyű dolgod, szerintem belföldi autón ne is gondolkodj. Ha mindenképpen G6, akkor külföld, hiteles szervizélettel, jól lealkudva.  :flowers:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Satriani

  • Vendég
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #5106 Dátum: 2010.10.19 13:32:38 »
A G6 széria érdekelne közelebbről.

Üdv a fórumon!

Mindenekelőtt próbáld ki, a fórum keresője mit dob ki a G6 kulcsszóra. (Lehet, hogy a két karakter túl rövid lesz neki.) Elég sokszor előjön ez a téma, érdemes lenne végigfutnod a korábbi hozzászólásokat.

Röviden: a G6 legnagyobb baja, hogy itthon ritka, de legalább - ahogy kollegina is írja - szinte kivétel nélkül az összes szét van hajtva. Boyracerek kedvence... Megkímélt állapotban hasonló, mint egy "normál" Corolla: olcsón fenntartható, alapvetően megbízható, strapabíró jószág, de nagyon nem mindegy, milyen állapotban szerzed be. Ha a germánoknál találsz jó állapotút, és hajlandó vagy anyagilag is végigjárni a regisztrációs procedúrát, akkor hajrá, mert amúgy jó autók azok.

Az élményfaktor érdekes kérdés. Ha olcsó, erős, dögös, megbízható kis autót keresel, akkor nem rossz választás, főleg az 1.6-os motorral. (Mondjuk a hasonló évjáratú, és öregebb Coltok motorja valamivel erősebbnek érződik, a Hondáknak pedig jobb a futóműve.) De ha GTI-helyettest keresel, akkor rossz helyen kopogtatsz, annyira azért nem direkt, nem kemény a G6, mint egy Saxo VTS, Punto GT vagy Clio 16V.

chunter

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #5107 Dátum: 2010.10.19 13:37:36 »
tyű pörög itt az élet. Köszönöm a válaszokat!

 Konkrétan 2000 ejrótól már vannak biztató darabok http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v3dldsssgvsq

Nyilván a használat módjától is függ, de mennyi km az amivel érdemes még megvenni egy ilyet. Legalább 100e km-t terveznék vele.
Élményfaktorral sztem nem lesz gond (bár sajnos még nem volt élőben szerencsém ilyen kocsihoz), nekem nem annyira a motorerő mozgat, hanem a jó futómű.

chunter

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #5108 Dátum: 2010.10.19 13:39:11 »
Haza behozni nem éri meg külföldről a regadó miatt. Az itthoniak 99%-a törve van, ami nem az meg nem eladó. A 6-os váltóval többet eszik egy simánál és jellemzően jobban hajtották ezeket, mivel "sport" változatként élték meg a magyarok.
Melyik motorral? 4EFE és 4AFE vagy vvt-i? Én az előbbieket venném inkább, megbízhatóbb. Fogyasztást a Spritmonitoron talász (4EFE-t meg az aláírásomban). Kissé konkrétabb kérdés esetleg?  :szemez:

Annyira nem vagyok még képben a motorkódokkal. :)
csak a vvt változó szelepvezérlésű?

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #5109 Dátum: 2010.10.19 13:52:46 »
Igen a vvt-i változó szelepvezérlésű. Az első szériás vvt-iknek akadnak típushibái, nem mindegyiknek, de előfordulhat szívócsonk gond illetve olajkajálás.
A régebbiek megbízhatóbbak, de ami szét van hajtva, az értelemszerűen nem jó.  :)
Tényleg ne várj ultra sportautó élményt, mivel mindegyik motor ugyanaz mint a többi, "átlagos" széria Corollában.

szerk: ha eljössz egy pénteki mikrotalira Pestre, az én 1.4-esemet (ötajtós) kipróbálhatod. Illetve van itt egy G6-os használó srác is (Szmöre), az ő elérhetőségét nem tudom, hátha ő tudna többet mondani.
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.19 13:54:32 írta kleingy »
         

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #5110 Dátum: 2010.10.19 13:55:35 »
Haza behozni nem éri meg külföldről a regadó miatt. Az itthoniak 99%-a törve van, ami nem az meg nem eladó. A 6-os váltóval többet eszik egy simánál és jellemzően jobban hajtották ezeket, mivel "sport" változatként élték meg a magyarok.
Melyik motorral? 4EFE és 4AFE vagy vvt-i? Én az előbbieket venném inkább, megbízhatóbb. Fogyasztást a Spritmonitoron talász (4EFE-t meg az aláírásomban). Kissé konkrétabb kérdés esetleg?  :szemez:

Annyira nem vagyok még képben a motorkódokkal. :)
csak a vvt változó szelepvezérlésű?
igen, csak a VVTI változó. Mint ahogy sajna az első időszakban is az volt (olajfogyasztás gyári hibából adódóan, csörgő-zörgő szívócsonk). A hagyományosak nagyon megbízható, kiforrott motorok. Azért nem minden VVTI volt problémás, csak a Toyota mércéjével mérve (általában nincs komoly baj a Toyotákkal).
2000 Ojrósak szerintem felejtsd is el.
Vagy törött volt, vagy tuningolt, rendszerint ezeket érdemes kerülni, mert, mire rendbe hozod, bőven ráköltöd azt a különbséget szervizelésre, mint, amit megspóroltál a vételáron. És örülj, ha csak annyit, mert a Tudat, hogy ez sérült, lehajtott kocsi marad akkor is, ha megcsináltatod az ott marad benned.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #5111 Dátum: 2010.10.19 13:57:30 »
Igen a vvt-i változó szelepvezérlésű. Az első szériás vvt-iknek akadnak típushibái, nem mindegyiknek, de előfordulhat szívócsonk gond illetve olajkajálás.
A régebbiek megbízhatóbbak, de ami szét van hajtva, az értelemszerűen nem jó.  :)
Tényleg ne várj ultra sportautó élményt, mivel mindegyik motor ugyanaz mint a többi, "átlagos" széria Corollában.

szerk: ha eljössz egy pénteki mikrotalira Pestre, az én 1.4-esemet (ötajtós) kipróbálhatod. Illetve van itt egy G6-os használó srác is (Szmöre), az ő elérhetőségét nem tudom, hátha ő tudna többet mondani.
kelingy ezt már kérdezni akartam Tőled és bocs, ha hülye a kérdés, de a Te Corid hogy 1,4-es? Ugyanaz a köbcentije, mint az én VVTImnek?  :flowers: :?:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #5112 Dátum: 2010.10.19 14:00:45 »
Hamis 1.4-es. Így hívja mindenki, de valójában 1332 köbcenti. Minden program 1.4-esnek írja.  :whistling:
         

feryoo7

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1732
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #5113 Dátum: 2010.10.19 14:06:16 »

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #5114 Dátum: 2010.10.19 14:06:46 »
Hamis 1.4-es. Így hívja mindenki, de valójában 1332 köbcenti. Minden program 1.4-esnek írja.  :whistling:
Én is így tudtam, csak azt hittem, tévedek. Nincs semmi jelentőssége amúgy. Ez a moci volt az E10-ekben is akkor, ugye?
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i