Ez jó kérdés. Én 124ezernél járok. Volt korábban turbócserém 30ezernél (nem volt érezhető, csak hallható különbség a normálishoz képest.) Ez az egyetlen motorspecifikus baj, ami volt vele. Ezen kívül kellett generátort és kuplungot cserélni benne (50 és 60ezernél) amelyek azóta is tökéletesen üzemelnek benne. Némi kis hűtőfolyadékpárát vélek felfedezni a vízpumpa mellett, de minimális.
Természetesen a javítások garanciálisak voltak. A kuplungcserére lehet, hogy nem lett volna igazán szükség, de inkább igyekeztem kiharcolni. (nyikorgás volt csak, igazán érezhető hibajelenség nem) Az egyetlen igazi hiba a generátor zörgése volt, az úgy hangzott, mintha széttört volna benne a csapágy (csak tippelek, nem bontották meg, nem kaptam meg természetesen)
Ja, szervizköltség: az eddigi legdrágább szervizem volt 43ezer, 90e km-nél. Ebben volt váltóolaj csere is. Amúgy jellemzően 35ezer között volt, és 20 körül ha én vittem az olajat (20+10 az olaj)