Szerző Téma: Corollát, Aurist szeretnék venni  (Megtekintve 2128240 alkalommal)

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4335 Dátum: 2010.08.31 16:16:36 »
Ha a biztosítást az előző tulaj esetleg nem fizette, az kiderül valamikor? Nem szeretném majd én fizetni helyette a tartozást...
Biztosan kiderül, majd ha Ő új biztosítást akar kötni. Ugyanis a kötelező nem csak járműre szól, hanem nagyon is személyhez köthető.
húúú, vazzzz. Igazad van, most ugrik be, tényleg nem az autóra szól a biztosítás, hanem az emberre. Tehát, Neked semmiképpen nem kell majd az ő hülyeségéért többet fizetned. :yes:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4336 Dátum: 2010.08.31 16:16:50 »
bep81: a kipufogód belül nem olajos?
         

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4337 Dátum: 2010.08.31 16:34:11 »
bep81: a kipufogód belül nem olajos?
:no: Gyöngyike, semmi, mondom. Majd meglátod.
Amit pár hete írtunk, a blokk tűzfal felőli oldala olajpárás, ahol a blokk-hengerfej csatlakozik a vezérlés deknijéhez. Erről írtuk, hogy ez gyártáskori illesztési hibából adódik, gyakorlatilag mindent le kell bontani, ami csak létezik, és újratömítve az illesztést lehet ezt meggátolni... szerinted mekkora meló?!  :devil: ) maximum ott szivároghat, de biztosan nem tudom, és sehol másutt nyoma sincs olajnak. A szerelőm azt mondta, hogy nem kell aggódni miatta, sok ilyet lát a szervizben. Ha valami rosszabbra fordul, akkor megcsinálja...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4338 Dátum: 2010.08.31 16:38:02 »
bep81: a kipufogód belül nem olajos?
Egyébként, meg, ha belül olajos lenne, akkor túráztatva is látszana, hogy pufogja ki az olajat. Meg kékes füstje lenne, égett olaj szaggal. Namármost ilyesmi még véletlenül sincs, jó az üzemanyag fogyasztásom, jó hangja van a motornak, indul pöccre, a hűtővizem sem olajos egyáltalán, innestől kezdve még egy ideig nem érdekel ez az olajcsipegetés...  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4339 Dátum: 2010.08.31 17:35:46 »
Jogos, csak láttunk már érdekességet (kolleganő olajzabálós vvt-ije). Ott valszeg Finisht tettek a kocsiba, mert a vételtől számított 1-2 hétig tökéletes volt.
         

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4340 Dátum: 2010.08.31 18:42:01 »
Sziasztok,

hosszú vajúdás után végre megszületett - Egy 2004-2006 közti Corolla kombi lesz a Carina utódja. Ezzel kapcsolatban kérdeznék:
1. Megnéztem ezt az autót :http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla_wagon_1.4_linea_sol_magyarorszagi.uj_modell-4099080
Egész jó benyomást tett (bár a sok kilóméter látszott rajta - itt-ott kopott festék, felvert motorháztető)
Láttok rajta valami problémát?
Tempomat nem járt a SOL kivitelhez?
ESP-t hogy lehet megnézni van-e benne?
Szervízkönyv csak 2008-ig van vezetve - vajon lehet így még garit venni rá?
1.4-es motor - próbán egész meggyőző volt, de nem tudom valós életben megrakva autópályán elég-e? Nem vagyok streetracer, de azért egy-egy előzés azért néha befigyel...

Köszönöm!

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4341 Dátum: 2010.08.31 18:51:17 »
Azt nem tudjátok, hol találhatnék 2004-es (ráncfelvarrott) Corolla prospektust, vagy legalább felszereltség-leírásokat?

Köszönöm!

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4342 Dátum: 2010.08.31 18:53:12 »
Klubtag vagy? Feltölteném akkor az ftp-re. E-mailben nem tudom elküldeni, mert közel 1 gigabájt a szkennelt cucc.
         

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4343 Dátum: 2010.08.31 19:02:35 »
Klubtag vagy? Feltölteném akkor az ftp-re. E-mailben nem tudom elküldeni, mert közel 1 gigabájt a szkennelt cucc.

Szia,

sajnos tagdíjtartozásom van, (mea culpa), így nem tudok belépni :-(

1GB? Ez user manual, vagy simán prospektus?
Esetleg toldacuccot.hu (kettőbe zip-elve?)

Köszönöm!

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4344 Dátum: 2010.08.31 19:04:00 »
Ez egy rakat szkennelt cucc E12-ről. Prospektus mind.
         

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4345 Dátum: 2010.08.31 19:27:36 »
bep81: a kipufogód belül nem olajos?
:no: Gyöngyike, semmi, mondom. Majd meglátod.
Amit pár hete írtunk, a blokk tűzfal felőli oldala olajpárás, ahol a blokk-hengerfej csatlakozik a vezérlés deknijéhez. Erről írtuk, hogy ez gyártáskori illesztési hibából adódik, gyakorlatilag mindent le kell bontani, ami csak létezik, és újratömítve az illesztést lehet ezt meggátolni... szerinted mekkora meló?!  :devil: ) maximum ott szivároghat, de biztosan nem tudom, és sehol másutt nyoma sincs olajnak. A szerelőm azt mondta, hogy nem kell aggódni miatta, sok ilyet lát a szervizben. Ha valami rosszabbra fordul, akkor megcsinálja...

Nekem meg városban egész szépen kitisztul a kipuff(vég), szinte fémtiszta, országúton meg néhány 100 km után már kormos.. Pedig nincs hajtva.

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4346 Dátum: 2010.09.01 08:14:47 »
Amikor kipróbáltam a Corollát, beült mellém az eladó (nem kötötte be magát), és gyújtás ráadásnál villogott néhányat az utas légzsák felirat a középkonzolon, majd kialudt (az utas öv lámpája világított közben) A légzsák NEM volt kikapcsolva, a műszerfalon a légzsák lámpa szépen elaludt ahogy kell.

Ez mi lehet? Ez így normális, vagy gond van?

Köszönöm!

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4347 Dátum: 2010.09.01 08:19:11 »
És a te oldaladi légzsákkal mi van? Nem egyben mutatja...? Sztem nálam is ég vagy villog (csak 1 légzsákom van), aztán x másodperc múlva elalszik.
         

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4348 Dátum: 2010.09.01 08:19:46 »
Amikor kipróbáltam a Corollát, beült mellém az eladó (nem kötötte be magát), és gyújtás ráadásnál villogott néhányat az utas légzsák felirat a középkonzolon, majd kialudt (az utas öv lámpája világított közben) A légzsák NEM volt kikapcsolva, a műszerfalon a légzsák lámpa szépen elaludt ahogy kell.

Ez mi lehet? Ez így normális, vagy gond van?

Köszönöm!
szerintem ez nem gond, akkor marad égve (bocs, akkor világít folyamatosan), ha valami kontakt hiba van, netán komolyabb gond. Tehát, ha elalszik a légzsák lámpa, akkor okés...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Satriani

  • Vendég
Re: Corollát, Aurist szeretnék venni
« Válasz #4349 Dátum: 2010.09.01 09:13:43 »
Láttok rajta valami problémát?
Tempomat nem járt a SOL kivitelhez?
ESP-t hogy lehet megnézni van-e benne?
Szervízkönyv csak 2008-ig van vezetve - vajon lehet így még garit venni rá?
1.4-es motor - próbán egész meggyőző volt, de nem tudom valós életben megrakva autópályán elég-e? Nem vagyok streetracer, de azért egy-egy előzés azért néha befigyel...

Állapotfelmérés, próbaút kideríti a kideríthető problémákat. Ránézésre nem lehet sokkal többet elmondani róla. Ez már az a futás, ahol a lengéscsillapítók, kuplung előbb-utóbb elkezdenek fáradni. Az újpesti szervizben mindkettő átlagos élettartamát olyan 250e környékére lőtték be. A gátlók darabja gyári áron emlékeim szerint 45e, a kuplungtárcsa kb. 70e lehet, ezzel nem árt kalkulálni.
Tempomat, ESP nem volt ezekben, ha hazai piacos az autó.
Gariról fogalmam sincs, ilyen futás után nem hiszem, hogy még bármire adnak garanciát, függetlenül attól, hogy márkaszervizben járt-e valaha a kocsi. Amúgy úgy tippelném, hogy csak végig márkaszervizbe hordott gépekre lehetséges a használtautó-garancia.
Majd' 6 éve hajtok egy 1.4-est, nekem elég. Jártunk vele Horvátországban, tetőig rakva, négy személlyel, bírta a hegyeket is. Mondjuk ez hatch, a kombiba nyilván többet lehetne tömni.